امروز صورت می گیرد؛

همایش بین المللی خمس برگزار می شود

نخستین همایش بین المللی خمس و نقش آن در تعالی فرهنگی جامعه امروز با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛نخستین همایش بین المللی خمس و نقش آن در تعالی فرهنگی جامعه به ریاست آیت الله نعیم آبادی و با همراهی و حمایت مراجع معظم تقلید در جهت اعتلای فرهنگ خمس در جامعه برگزار می شود.

این همایش امروز پنج‌شنبه 5 اسفندماه از ساعت 8:30 تا 12 سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی رسول اعظم(ص) واقع در قم، بلوار معلم جنوبی مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار خواهد شد.
 
سخنران ویژه این همایش، حضرت آیت الله مکارم شیرازی خواهد بود و همچنین آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری نیز به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

دی ماه سال جاری فراخوان مقالات این همایش اعلام شد و به گفته حجت الاسلام عباس نصیری فرد دبیر علمی این همایش این مقالات در دو روز برپایی همایش به صورت مقاله و سخنرانی ارائه خواهد شد و در پایان مجموعه مقالات هم چاپ خواهد شد.

در این همایش جایگاه خمس برمدار چهار محور فقهی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مورد بررسی قرار می‌گیرد و البته مقالات نیز بر همین چهار محور به دبیرخانه همایش ارسال شده است.
 
انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار