در جشن نیکوکاری سال گذشته مردم خیر استان کرمانشاه۱۹ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در جشن نیکوکاری سال گذشته مردم خیر استان کرمانشاه۱۹ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کرده اند.

غلامرضا نصوری افزود : امیدواریم مردم خیر استان در جشن نیکوکاری امسال با مشارکت حداکثری خود یاری رسان نیازمندان در آستانه سال نو باشند.

وی گفت:جشن نیکوکاری امسال در روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه در مدارس و مراکز آموزشی استان، روز پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه در پایگاه های مستقر در سطح شهرستان ها و روز جمعه ۲۰ اسفند ماه در مصلی های نماز جمعه برگزار می شود

نصوری با بان اینکه بیش از ۸۰۰ هزار کنسرو از سوی خیران و نیکوکاران با هدف کمک به اطعام نیازمندان به آنان اهدا شده، گفت: ارزش ریالی این کنسروها بیش از ۲۵ میلیارد ریال بوده است.

نصوری با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری سال ۹۵ طی روزهای هجدهم تا بیستم اسفند ماه به مدت سه روز با هدف جلب مشارکت حداکثری مردم برگزار می شود، افزود: کنسروهای اهدایی به مناسبت پیش رو بودن جشن نیکوکاری سال ۹۵ در میان نیازمندان ساکن در مناطق محروم و کم برخوردار استان توزیع شده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.