6 دانشجو از دانشگاه های استان اصفهان دانشجوی نمونه کشوری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،چهار دانشجو از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، یک دانشجو از دانشگاه صنعتی اصفهان و یک دانشجو از دانشگاه هنر اصفهان در جمع 40 دانشجوی برتر سال 95 قرار گرفتند.

از 40 دانشجوی برگزیده نمونه کشوری در سال 95، 13 نفر از دانشجویان نمونه دانشگاه‌های علوم پزشکی و 27 نفر از دانشجویان نمونه دانشگاه‌های وزارت علوم بودند.
در میان دانشگاه های وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و از میان دانشگاه های وزارت علوم، دانشگاه تهران رتبه اول کشور در این زمینه را کسب کردند.

چهار دانشجوی نمونه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، سعیده بحرانی، امین عابدینی، کیان حشمت قهدریجانی و زینب همتی هستند که در  مراسمی از آنان تجلیل شد.

همچنین ساناز السادات افضلی، دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی اصفهان که در رشته های مهندسی برق و کامپیوتر مشغول به تحصیل است، به عنوان یکی از 40 دانشجوی نمونه کشور تجلیل شد.

همچنین علیرضا کوچک زایی، دانشجوی دکترای مرمت اشیای فرهنگی و تاریخی دانشگاه هنر اصفهان نیز به عنوان یکی از دانشجویان نمونه کشوری سال ۱۳۹۵ انتخاب شد.
اصفهان با حدود 180 دانشگاه و موسسه آموزش عالی و 330 هزار دانشجو، دومین استان دانشگاهی کشور است.

مراسم تجلیل از 40 برگزیده بیست و پنجمین جشنواره دانشجوی نمونه در سال 95 با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در تهران برگزار شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار