سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم تصریح کرد: شورای نگهبان به بحث فاینانس‌ها ایراد گرفته و آن را دارای شبهه ربوی دانسته بود که در این مورد کمیسیون به مصوبه قبلی خود اصرار ورزید.

"محمد خدابخشی" سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، ، با اشاره به برگزاری جلسه امروز کمیسیون متبوع خود درباره اصلاح ایرادت شورای نگهبان نسبت به برنامه گفت: پیش از این اکثر ایرادات وارده از سوی شورای نگهبان به این لایحه اصلاح شده بود و تنها موارد معدودی مجدد به مجلس بازگشت.

نماینده مردم الیگودرز تصریح کرد: شورای نگهبان به بحث فاینانس‌ها ایراد گرفته  و آن را دارای شبهه ربوی دانسته بود که در این مورد کمیسیون به مصوبه قبلی خود اصرار ورزید.

وی ادامه:‌ همچنین در بحث ترکیب اعضای شورای پول و اعتبار که شورای نگهبان اعضای این شورا را که از قوایی غیر از قوه مجریه بودند را محل اشکال دانسته بود، کمیسیون بار دیگر در این خصوص نیز بر مصوبه قبلی خود اصرار کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره  به ایراد شورای نگهبان نسبت به شورای فقهی بانک مرکزی نیز بیان داشت: این اصلاح انجام شد که نظرات شورای فقهی بانک مرکزی نباید مغایر با نظرات و دیدگاه‌های فقهای شورای نگهبان باشد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در خاطرنشان کرد: تعداد دیگری از ایرادات وارده به لایحه برنامه ششم از سوی شورای نگهبان به دلیل محدودیت زمان در جلسه امروز مورد بررسی قرار نگرفت و به جلسه دیگری موکول شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار