عضو شورای شهر تهران گفت: بلوار کشاوزر و بزرگراه رسالت برای نامگذرای به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی انتخاب شده که باید تا پایان سال تعیین و تکلیف شود.

لزوم تعیین و تکلیف معبری به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی تا پایان سالبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا انصاری عضو شورای شهر تهران در سیصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در روزهای گذشته موفقیت خوبی در رابطه با فیلم فروشنده داشتیم.

وی افزود: اصغر فرهادی دومین جایزه اسکار را دریافت کرد و به علت اعتراض نسبت به جلوگیری آمریکا از ورود شهروندان 6 کشور، برای دریافت جایزه به این کشور سفر نکرد.

انصاری تصریح کرد: فرهادی با هوشمندی 2 نفر از شهروندان ایرانی را برای دریافت جایزه خود معرفی کرد، یکی از این افراد انوشه انصاری نخستین بانوی ایرانی فضانورد و دیگری پرفسور فیروز نادری بود.

وی افزود: کارگردان فیلم فروشنده با انتخاب این دو به عنوان نماینده خود به آمریکا پیام داد و شخصیت مردم ایران را به رخ آن ها کشید و در پیامی که توسط خانم انصاری در مراسم اسکار قرائت شد، احترام خود را به مردم ایران ابراز کرد.

عضو شورای شهر تهران گفت: فرهادی در دنیایی که در آن بی عدالتی رواج پیدا کرده است پیامی به آزادی طلبان جهان داد.

انصاری با اشاره به مصوبه نامگذاری مکانی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: برای نامگذاری معبری به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی بلوار کشاوزر و بزرگراه رسالت کاندید شده اند که لازم است این موضوع تا پایان سال در دستور کار شورا قرار گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار