شهردار منطقه 5 تبریز از خدمات‌رسانی 25 بوستان محلی به مسافران نوروزی تا 15 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛هوشیار گفت: پارک‌های سطح حوزه به امکانات و مبلمان شهری مجهز هستند و کمبودهای لازم نیز مرتفع می‌شود.
وی افزود: اکیپ‌های خدمات شهری به‌صورت ضربتی در معابر سطح حوزه لکه‌گیری آسفالت را جزو برنامه‌های کاری خود قرار داده‌اند که تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
 شهردار منطقه 5 تبریز تجلیل از اولین مسافر ورودی به شهر پس از تحویل سال جدید را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.
هوشیار خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی از دیگر اقدامات این منطقه برای استقبال از مسافران نوروزی است و انتظار می‌رود با تعامل معاونت‌های ادای و مالی، فنی و عمرانی و خدمات شهری برنامه‌های مصوب و تعیین شده برای استقبال از بهار به خوبی برگزار شود.
وی گفت: با اجرای پروژه‌‌های خدمات محله‌‌ای، گلکاری، رنگ‌آمیزی و پاک‌سازی جداول، رفت و روب محلات و ارائه خدمات فرهنگی با استقرار کمپ‌های گردشگری نوروزی متفاوت برای هزاران میهمان به یادگار می‌گذاریم.
شهردار منطقه پنج  تبریز با اشاره به شرایط جغرافیایی منطقه یادآور شد: به علت قرار گرفتن مهم‌ترین ورودی کلانشهر تبریز در حوزه استحفاظی این منطقه و ورود درصد بیشتری از مسافرین از مسیر جاده تهران، همچون سال‌های قبل در این مسیر کمپ‌های گردشگری، کارواش رایگان و خدمات رفاهی لازم به گردشگران ارائه خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.