طرح نظارتی نوروز از اول اسفند در سردشت آغاز شده و تا 30 فروردین سال 96 ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت در جلسه هماهنگی اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 96 در شهرستان سردشت اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضای عمومی آحاد مردم برای خرید کالاهای اساسی و مورد نیاز در ایام پایانی سال، هدف اصلی اجرای طرح ویژه نوروز، کنترل قیمت‌های کالا و خدمات مورد تقاضای مردم است.

حامد رمضانی افزود: با توجه به اجرایی طرح نظارتی از اول اسفند تا 30 فروردین سال 96 در شهرستان سردشت، به همین منظور باید با همکاری همه جانبه به ویژه خود اصناف و بازاریان بتوان فضای امن و جوی آرامی را بر بازار حاکم کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت با اشاره به حضور مستمر بازرسان در دو شیفت صبح و بعد از ظهر با همکاری نمایندگان اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی ، شبکه بهداشت، میراث فرهنگی و سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها بیان کرد: بی‌شک این اقدام گام مهمی در جهت تقویت تشدید طرح نظارتی بر بازار به منظور کنترل و نظارت بیشتر بر قیمت‌ها به شمار می‌رود.

رمضانی تصریح کرد: از سوی دیگر این طرح نظارتی در میادین میوه و تره‌بار، نمایشگاه‌های بهاره اعم از کیف و کفش، البسه و پوشاک، آجیل، تنقلات و کالاهای مصرفی خوردنی و آشامیدنی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.