اگر روحیه مقاومت مدبرانه و دلیرانه شهدای مدافع حرم نبود داعش بسیاری از سرزمین ها را گرفته بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت الله قمی معاون ارتباطات و اموربین الملل دفتر مقام معظم رهبری در چهارمین یادواره 14 تن از شهدای روستای علو و بورمحله دابودشت آمل با بیان اینکه روحیه مقاومت در برابر روحیه تسلیم قرار دارد گفت: شهدا می گویند مقاومت مدبرانه و دلیرانه داشته باشیم و اگر این روحیه را نداشتیم داعش بسیاری از سرزمین ها را گرفته بود.

وی افزود: روحیه شهادت و ایثارگری مرزهای جغرافیایی را درنوردید و پیام شهدا در گوشه و کنار جهان گسترش پیدا کرده است که آمریکا و اسراییل از گسترش فرهنگ ایثار و شهادت هراس دارند.

معاون ارتباطات و اموربین الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت : معجزه اصلی انقلاب اسلامی جوانان هستند که به این مرتبه رسیدند در مسیر شهادت قرار گرفته و از مرگ هراسی ندارند.

آیت الله قمی افزود: جامعه ای که شهادت و ایثار داشته باشد در مسیر شکست قرار نمی گیرد که این امر نشانگر جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی گفت: امروز جوانان ما برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) التماس می کنند و با وجود ممانعتی که صورت می گیرد این عزیزان درخواست برای حضور و دفاع از حرم دارند که این امر نشانگر روحیه والای آنان است.

وی افزود: مقام معظم رهبری بانشاط و انگیزه بالا در جلسات حضور دارند و با انگیزه کامل ملاقات های خود را انجام می دهند اما سختی کار خود را با دیدن خانواده های شهدا جبران می کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.