معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز از برگزاری نشست تخصصی کارآفرینی، توسعه و اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان البرز، احمدرضا فیروزی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: دومین نشست از سلسله نشست‌های بررسی انگاره‌های فرهنگی و اقتصاد مقاومتی با محوریت «کارآفرینی، توسعه و اقتصاد مقاومتی» از سوی دفتر مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز برگزار می‌شود.

وی با بیان اهمیت کارآفرینی در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی افزود: جامعه‌ای که در راستای کارآفرینی حرکت کند به سادگی می‌تواند تحریم‌ها و موانع را تحمل کند، برنامه‌ریزی برای گسترش کارآفرینی زمینه توسعه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌کند که در این نشست ضرورتها و اهمیت کارآفرینی، موانع و تنگناها بررسی و تبیین می شود. 

فیروزی اظهار کرد: نشست تخصصی کارآفرینی، توسعه و اقتصاد مقاومتی، روز دوشنبه 16 اسفند‌ماه، از ساعت 13:30 تا 15:30 در سالن آمفی تئاتر مرکز رجایی‌شهر جهاد دانشگاهی البرز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز افزود: علاقه‌مندان برای حضور در نشست‌های انگاره‌های فرهنگی و اقتصاد مقاومتی می‌توانند برای نام‌نویسی به دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز واقع در دانشگاه خوارزمی، طبقه همکف ساختمان اداری مراجعه و برای کسب آگاهی بیشتر با شماره 34505151 - 026 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار