کیمیا علیزاده در آیین تجلیل از مدال آوران المپیک ، پارالمپیک و قهرمانان سال ۱۳۹۴ به نمایندگی از ورزش کاران خواسته های آنان را در حضور رییس جمهور صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نخستین بانوی مدال آور ایرانی در بازی‌های المپیک صبح امروز در مراسم تقدیر از قهرمانان و مدال‌آوران بازی‌های المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ و مدال‌آوران ورزش ایران در سال ۹۴ به عنوان نماینده ورزش کاران صحبت های خود را با رییس جمهور مطرح کرد.

متن صحبت های کیمیا علیزاده خطاب به دکتر حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان به شرح زیر است:

با عرض سلام، ادب و احترام خدمت ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی و حاضران محترم در جلسه به عنوان عضو کوچکی از خانواده‌ بزرگ ورزش ، بر خود واجب می‌دانم تا از تمامی حمایت‌ها و زحمات حضرتعالی در هموار شدن مسیر رشدورزش در دولت "تدبیر و امید" تقدیر و تشکر نمایم. همان گونه استحضار دارید مدال‌آوری ورزش کاران در رویدادهای بزرگ المپیک و پارالمپیک منوط به پشتیبانی‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی است که این مهم، جز با حمایت مسئولین کشوری و به خصوص جناب‌عالی که همواره با رهنمودهای اثر بخش، بزرگ‌ترین حامی ورزش ایران بوده‌اید میسر نمی گردد.

اکنون با آگاهی از توجه ویژه‌ جنابعالی به تلاش‌گران بخش ورزش کشور اجازه می‌خواهم تا برخی از درخواست‌ها و مسائل ورزش کاران را به حضورتان اعلام نمایم تا مانند همیشه در سایه مساعدت‌های دولت "تدبیر و امید" تدبیرتان بر امیدمان بیافزاید.

جناب آقای دکتر روحانی، ما بر این باوریم که ورزش کار بودن فرصت مغتنمی است که از سوی خداوند منان به ما اعطا گردیده است، اما همان گونه که استحضار دارید حفظ و ارتقای این هدیه خداوندی فراز و فرودهای بی‌شماری دارد که فقط با حمایت‌های بزرگانی چون شما می‌تواند رویاها و آرزوهای‌مان را محقق کند. لذا تقاضا داریم دستور بفرمایید ورزش کاران قهرمان را مانند یک شاغل محسوب نمایند و تا زمانی که ورزش کار ملی‌پوش هستیم تسهیلاتی همانند سایر مشاغل قراردادی برای‌مان لحاظ گردد تا بتوانیم با خیالی آسوده‌تر در دنیای قهرمانی گام برداریم.

جناب آقای رییس‌جمهور، برای شکوفایی استعداهای ما ورزش کاران تیم‌های فنی و اجرایی متعددی بدون چشم داشت و با دلسوزی بی نهایت تلاش می‌کنند، فشارهای روانی و اقتصادی زیادی که بر بسیاری از آن‌ها وارد می‌شود برای ما آزاردهنده است. تقاضا داریم دستور فرمایید تا با الطاف ویژه‌ شما مربیان سطوح ملی در رشته‌های مختلف ورزش ی در طول مدتی که در این سمت قرار دارند از تسهیلات و بیمه اشتغال بهره‌مند گردند.

همان گونه که مستحضر هستید بسیاری از ورزش کاران مدال آور در حال‌ تحصیل هستند که تمرینات دائمی امکان حضور در کلاس‌های درس را محدود می‌کند. لذا تقاضا داریم دستور بفرمایید آموزش و پرورش و وزارت علوم فرایند ویژه‌ای را برای تحصیلات ورزش کاران ملی‌پوش و اردونشین فراهم کنند.

جناب آقای دکتر روحانی، بسیاری از ورزش کاران سطح قهرمانی در رشته‌های مختلف به تجهیزات ورزش ی تخصصی نیاز دارند که متاسفانه هنوز در داخل کشور تولید نمی‌شوند. لذا تقاضا داریم دستور فرمایید واردات این نوع از کالاها در اولویت‌های نخست طبقه‌بندی کالاهای وارداتی قرار گیرد.

در پایان به نمایندگی از سوی تمامی ورزش کاران اعلام می نمایم : جناب آقای رییس جمهور از عمق جان‌مان از تمامی تلاش‌ها، حمایت‌ها، بردباری‌ها و شکیبایی‌های شما و دولت "تدبیر و امید" در به ثمر رساندن برجام که برای فعالیت‌های ما ورزش کاران در عرصه‌های بین‌المللی، دستاوردهای بسیاری را به ارمغان آورد، تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار