رئیس هیات قایقرانی بوشهر گفت:اتصالی برق علت آتش سوزی در کمپ قایقرانی بوشهر شد و از سالن 600 متری 200 متر آن کاملا از بین رفته است.

 مهدی زارعی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آتش سوزی که کمپ بین المللی بوشهر را سوزاند،اظهار کرد: کمپ بین المللی که چند ماه پیش به مساحت 600 متر احداث کرده بودیم 200 متر آن بر اثر آتش سوزی کاملا از بین رفته است و علت حادثه را اتصالی برق عنوان کرده اند اما کارشناسان در حال پیگیری این موضوع هستند.
 
وی افزود: هم اکنون علاوه بر خود کمپ 52 قایق کانو کانادایی و کایاک و 2 قایق بادبانی بود که سوخته و از بین رفته است اما خوشبختانه کمپ بیمه بود.
 
روز گذشته که با رئیس فدراسیون قایقرانی تماس گرفتیم عنوان کرد آتش سوزی ابعاد زیادی نداشته است و در خصوص اطلاع غلامرضا امینی از این جریان زارعی عنوان کرد: رئیس فدراسیون تا دیروز از میزان آتش سوزی اطلاع نداشت و روز گذشته طی مذاکرات تلفنی که با بنده داشتند مطلع شدند و به این خیلی ناراحت شد اما این امیدواری را به ما دادند که کمکمان خواهد کرد.
 
وی در ادامه تاکید کرد :البته نماینده مجلس هم طی تماس تلفنی با بنده عنوان کرد که پیگیر این موضوع در وزارت ورزش هستند.

زارعی در خصوص این اتفاق تلخ تصریح کرد: مسابقات بین المللی را چندی پیش در این کمپ با حضور 31 تیم برگزار کردیم و تلخی مسابقات بین المللی که در بوشهر برگزار کردیم دامانمان را گرفت.

آتش سوزی کمپ بوشهر عمدی بوده است

زارعی همچنین افزود: پس از پیگیری های متعدد نظر کارشناسان آتش نشانی این بود که آتش سوزی عمدی است. به همین دلیل از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری هستیم تا به نتیجه‌ برسیم.
 
وی افزود: چند ماه پیش یکی از کارمندان هیات را اخراج کردیم که اکنون اصلی ترین مظنون ما برای آتش سوزی عمدی هیات و کمپ قایقرانی بوشهر، وی است زیرا در مسابقات هم او را دعوت نکردیم. هیچ کس دیگری مشکلی با ما نداشت، اما باز هم جای تاکید دارد که مشخص نیست که چه کسی این کار را  انجام داده است.
 
زارعی در خصوص بیمه بودن امکانات کمپ خاطر نشان کرد‌: متاسفانه بیمه نبودند. خودمان باید آنها را بیمه می کردیم اما به دلیل کمبود بودجه و هزینه‌های بالا این کار را انجام ندادیم. 150 میلیون قایق در این آتش سوزی سوخته و ما تنها می‌توانیم پیگیر ماجرا باشیم تا متهم را شناسایی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار