رئیس سازمان مدارس غیردولتی با تاکید به آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش از دیدگاه نادرست برخی والدین نسبت به این امر انتقاد کرد.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرضیه گرد رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی در آیین افتتاحیه مجتمع آموزشی غیردولتی فنی حرفه ای امیر کبیر شیراز گفت: با ایجاد فضای مناسب برای فعالیت ، افراد خلاق و کارآفرین زمینه رشد پیدا می کنند و یکی از زمینه های لازم برای پرورش اینگونه افراد حضور مدیران خلاق است
 
وی با انتقاد از دیدگاه نادرست والدین دانش آموزان در زمینه تحصیل فرزندان و تاکید آنها بر دروس نظری گفت: ما به تغییر نگرش اولیا و حضور مدیران توسعه نگر نیازمندیم تا مسیر رشد و توسعه کشور فراهم شود.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی بیان کرد: مدیران باید شهامت ورود به عرصه مشارکت با مردم را داشته باشد ، چرا که اکنون مشارکت یک شعار نیست ، بلکه یک باور محسوب می شود.
 
وی عنوان کرد : آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش یکی از مهمترین جلوه های مشارکت آموزش و پرورش با صنعت، خدمات و حرف مختلف هستند.

گرد اظهار داشت: براین اساس باید هر کمکی که می توان برای توسعه اینگونه مراکز انجام دهیم چرا که اینگونه مراکز فضای ورود جوانان ما را به جامعه و عرصه کار و تلاش فراهم می کنند.
 
رییس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به ظرفیت های قانونی برای مشارکت عمومی و خصوصی از مسئولین استان فار س خواست تا با ایجاد فضای مناسب برای توسعه اینگونه مراکز ، زمینه رشد و شکوفایی نسل آینده و توسعه کشور را فراهم کنند.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.