مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از صدور 20 هزار کارت همیار طبیعت برای دانش‌آموزان استان سمنان در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌نقی حیدریان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به اجرای طرح «همیار طبیعت» در استان سمنان گفت : اجرای این طرح از سال 93 آغاز و در همان سال، یک‌هزار و 824 کارت همیار طبیعت برای دانش‌آموزان استان سمنان صادر شد.

وی با بیان اینکه در سال 94 نیز 3 هزار کارت همیار طبیعت برای دانش‌آموزان استان سمنان صادر شد، افزود: این طرح با مشارکت سازمان دانش‌آموزی به اجرا درآمده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ادامه داد: استان سمنان دارای 110 هزار دانش‌آموز است و از ابتدای امسال نیز هدف‌گذاری شد تا در استان برای 20 هزار دانش‌آموز کارت همیار طبیعت صادر شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بیان کرد: در مراسمی که به مناسبت هفته منابع طبیعی با حضور استاندار سمنان برگزار می‌شود، قرار است 20 کارت همیار طبیعت به‌صورت نمادین به دانش‌آموزان استان اعطا شود.

حیدریان اضافه کرد: تمام 20 هزار نفری که قرار است برایشان کارت همیار طبیعت صادر شود، آموزش‌های لازم را دیده‌اند و تاکنون برای 13 هزار نفر کارت صادر شده و سایر کارت‌ها نیز در دست صدور است.

وی تأکید کرد: دانش‌آموزان همیار طبیعت می‌توانند با انتقال آموزش‌ها و ترویج فرهنگ نگهداری و حفاظت از منابع طبیعی در خانواده‌ها به حفظ این نعمت‌های خدادادی کمک شایانی کنند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار