شهردار بندر ماهشهر گفت: اجرای بیش از 100 هزار تن آسفالت در سطح شهر آمار بسیار خیره کننده‌ای است که در حال رسیدن به آن هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ غلامحسین کمایی ، شهردار بندر ماهشهر بیان داشت :توسعه گردشگری و اجرای پروژه‌های اشتغال آفرین اولویت شهرداری است.

غلامحسین کمایی اظهار کرد: کارهای عمرانی بسیار خوبی در سطح شهرستان بندر ماهشهر در حال اجرا است و کارکنان شهرداری به صورت جهادی در حال اجرای این پروژه‌ها هستند.

وی ادامه داد: اجرای بیش از 100 هزار تن آسفالت در سطح شهر آمار بسیار خیره کننده‌ای است که در حال رسیدن به آن هستیم. آسفالت‌ریزی که در عمدتاً در مناطق محروم انجام می‌شود و خدمت به قشر محروم جامعه است.

شهردار بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: کارهایی که در دست اقدام قرار دارد اتفاقاتی است که به کمک کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر و ادارات و نهادهای مختلف در حال انجام است.

کمایی متذکر شد: همه این اقدامات برای افزایش رفاه عمومی و آسایش شهروندان است و شهرداری بندر ماهشهر تلاش خواهد کرد برای رسیدن به این مهم تمام تلاش خود را به کار ببرد، چنانچه تاکنون نیز همینگونه بوده است.

وی به احداث پارک ساحلی خور سیف ماهشهر اشاره کرد و گفت: اتفاقی که در این نقطه افتاده، اتفاق بسیار بزرگی است. بدترین منطقه شهر را برای استفاده شهروندان به بهترین نقطه شهر تبدیل کرده‌ایم.

شهردار بندر ماهشهر اظهار کرد: مجوز بندر تجاری را نیز از سازمان بنادر و دریانوردی اخذ کرده‌ایم و در صورت اجرای عملیات لایروبی شاهد پهلوگیری لنج‌های تجاری در این بندر خواهیم بود.

کمایی یادآور شد: مجموعه پارک ساحلی خور 100 هکتار مساحت دارد، پارک دریاچه نیز دارای 5 هکتار مساحت است و 60 آلاچیق نیز در کنار آن احداث شده است.

وی با بیان اینکه نیازمند توسعه فضای سبز هستیم، بیان داشت: شهرداری بندر ماهشهر در این راستا اقدامات بسیار خوبی انجام داده و تلاش می‌کند این روند را تداوم ببخشد.

شهردار بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: این شهرستان در بحث زیرساخت‌ها تکمیل شده و از این بعد باید به سمت کارهایی برویم که علاوه بر ایجاد اشتغال بحث گردشگری را نیز توسعه دهد.

کمایی با بیان اینکه توسعه گردشگری را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، افزود: با همکاری منطقه سوم ندسا و همچنین موافقت دریادار فدوی 52 هکتار از اراضی ساحلی برای احداث پارک ساحلی تحویل شهرداری بندر ماهشهر شده است.

وی در پایان اضافه کرد: گردشگری دریایی نیز همچون سال‌های گذشته در دستور کار شهرداری بندر ماهشهر قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.