قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: چهره 12 استان گردشگری کشور از جمله اصفهان طی سال آینده بطور کامل از معتادان متجاهر پاکسازی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی مویدی امروز در یکصد و سی و سومین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که در وزارت کشور برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: طرح پاکسازی اصفهان از وجود معتادان متجاهر از 20 اسفند امسال اجرا می شود و تا خرداد سال آینده ادامه دارد.

وی بااشاره به اینکه این طرح در 11 استان دیگر نیز اجرا خواهد شد، افزود: این طرح در استان های پرخطر که اغلب مقصد گردشگری هستند و از بیشترین آمار معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر برخوردارند به اجرا در می آید.

این مقام مسئول در ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه طرح پاکسازی اصفهان از معتادان متجاهر همزمان در استان های یزد و فارس نیز اجرا می شود، خاطرنشان کرد: طرح یاد شده در مرحله نخست بصورت پایلوت (آزمایشی ) انجام خواهد شد و پس از ارزیابی، درباره استمرار یا ادامه یافتن آن تصمیم گیری می شود.

مویدی افزود: براساس تصمیمی که در جلسه دو هفته گذشته ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با حضور اعضای شورای هماهنگی 12 استان پر خطر کشور اتخاذ شد، ساماندهی معتادان متجاهر در این استان ها به عنوان طرح ویژه ای در قالب شعار اقدام و عمل در دستور کار ستاد مبارزه با مواد مخدر این استان ها قرار گرفت.

وی تاکید کرد: همه دستگاه ها مکلفند تا در اجرای این طرح و پاکسازی چهره 12 استان کشور از معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر کمک کنند.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: معتادان متجاهر جمع آوری شده در قالب کارگروهی توسط کارشناسان تحت درمان قرار خواهند گرفت.





انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.