فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از شناسایی و دستگیری سارق جواهرآلات و طلاجات و کشف بیش از 500 گرم طلاجات به ارزش تقریبی 560 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ شهرام دمساز افزود: در پی وقوع سرقت داخل خودرو در شهر شیرگاه، و سرقت مقادیری طلا و جواهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مالباخته دریافتند، در پی وقوع آتش سوزی موتورخانه منزل این فرد، وی همه مدارک و اشیاء قیمتی شامل طلا و جواهر آلات خود را به داخل خودروی خود که در بیرون از منزل پارک بوده انتقال داد و پس از اطفاء حریق با مراجعه به خودرو متوجه شد،کلیه مدارک و اموال داخل خودروی وی به سرقت رفته است .

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: ماموران پليس آگاهی این فرماندهی با دریافت این اطلاعات و انجام یک سری اقدامات ویژه پلیسی متهم به سرقت داخل خودرو را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ دمساز افزود: ماموران در بازرسی از متهم 500 گرم طلا و جواهرآلات سرقتی را از وی کشف و پس از تشکیل پرونده این فرد را به مرجع قضائی معرفی کردند.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.