رئیس سازمان نهضت سواد آموزی از تمدید مهلت ثبت‌نام آموزش دهندگان در دوره‌های توانمندی‌سازی تا پایان روز 26 اسفند ماه خبر داد.

علی باقرزاده رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند ثبت‌نام آموزش یاران در دوره‌های توانمندسازی اظهار داشت: تا پایان دیروز بیش از 50هزار نفر برای شرکت‌ در این دوره‌ها نام نویسی کرده‌اند.

وی درباره وضعیت تمدید مهلت ثبت‌نام عنوان کرد: آموزش‌دهندگان تا آخر وقت روز پنج‌شنبه 26 اسفند می‌توانند برای شرکت در دوره‌های توانمندسازی نام نویسی کرده و یا در مواردی که ثبت اطلاعات مشکل داشته نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.

باقر زاده بیان کرد: تعدادی از آموزش‌دهندگانی که یک الی 2 نفر را برای سوادآموزی تحت پوشش قرار داده بودند مدعی بودند تا کدملی ‌آنها نیز در سامانه ثبت شود که این امر برای آن محقق شد.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی تصریح کرد: حداکثر 60هزار نفر در این دوره‌ها شرکت می‌کنند و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها بارگزاری اطلاعات از 12 فروردین در سامانه انجام شده و افراد مشمول می‌توانند به آن مراجعه کرده تا از تیرماه برای آزمون اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.