مدیر کل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: همیاران پلیس با تذکر قوانین رانندگی گامی در جهت بهره‌وری جامعه دارند.

همیاران پلیس رعایت کننده و تذکر دهنده قوانین راهنمایی و رانندگی هستند
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مهدی علی اکبرزاده مدیر کل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در مراسم همیار پلیس اظهار داشت : باید به همه ثابت کنیم که برای انجام کاری مهم آماده هستیم تا طرح همیار پلیس با همکاری آموزش و پرورش مفید واقع شود.

وی ادامه داد : دانش آموزان در این طرح بزرگترها را نسبت به رعایت قوانین آگاه می کنند تا نسبت به رعایت قوانین و مقررات توجه بیشتری داشته باشند.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش بیان کرد : دانش آموزان امروزی ما به حدی از بلوغ فکری رسیده اند که توان ارتقای بهره وری جامعه را دارند.

علی اکبرزاده اظهار داشت : رعایت نکردن مقررات باعث تصادفات، تلفات جانی،  آسیب به وسایل نقلیه و برهم زدن نظم اجتماعی می شود.

وی گفت : امروز همیاران پلیس با تذکر و یادآوری قوانین به بهبود شرایط کمک می کنند و با توجه به اینکه به ایام نوروز نزدیک می شویم با شرایط با نشاط آن را آغاز می کنیم.

مدیرکل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش سال ۹۶ با شعار همه دانش آموزان قول می دهیم قوانین را در همه جوانب رعایت کنیم، آغاز کنیم.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.