دوره پیشرفته تربیت مدرس اشتغال و کارآفرینی ورزش کشور در آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محمدرضا برومند دبیر کارگروه اشتغال و کارآفرینی وزارت ورزش و جوانان گفت: این دوره آموزشی از 18 اسفند امسال سه روز برگزار شد که در آن 60 نفر از برگزیدگان دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

وی افزود: دوره تربیت مدرس اشتغال و کارآفرینی در ورزش با نگاه کارشناسانه و ارتقای سطح علمی و تخصصی به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد که قرار شده تا در سراسر کشور به تربیت نیروهای کارآفرین در حوزه ورزش بپردازد.

دبیر کارگروه اشتغال و کارآفرینی وزارت ورزش و جوانان با اعلام اینکه سه دوره مقدماتی با حضور متقاضیان به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شده و آمل میزبان دوره تخصصی شد، گفت: این دوره توسط کارگروه اشتغال و کارآفرینی وزارت ورزش و اداره‌کل تربیت بدنی وزارت علوم و تحقیقات از مرداد ماه امسال کار خود را آغاز کرد.

برومند با اشاره به اینکه هدف اصلی برگزاری این دوره، تربیت مدرسانی برای آموزش دانشجویان رشته علوم ورزشی است تا بعد از فارغ‌التحصیل شدن بتوانند وارد صنعت ورزش شوند، افزود: ورزش امروزه صنعتی با درآمد بالا است و درس کارآفرینی در ورزش امسال در سر فصل کارشناسی علوم ورزشی به عنوان درس تخصصی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصویب شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.