پرونده نیم‌فصل اول و دوم لیگ برتر فوتبال برای تیم استقلال با 24 بازی و تنها کسب 44 امتیاز و قرار گرفتن در رده 3 جدول بسته شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرونده نیم‌فصل اول و دوم لیگ برتر برای تیم فوتبال استقلال با 24 بازی و تنها کسب 44 امتیاز و قرار گرفتن در رده 3 بسته شد.

استقلالی ها با جذب بازیکنان زیادی در اول فصل آن طور که باید نتوانستند نمره قبولی ای را به خود اختصاص دهند اما این تیم در نهایت با خروج برخی بازیکنان در نقل و انتقالات توانست با نیروهای جوان اوج بگیرد و در دیدار های نیم فصل دوم عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.با این وجود عملکرد و دقایقی بازیکنان استقلال را در این گزارش مورد بررسی قرار دادیم.

محسن کریمی

 محسن کریمی بازیکنی که 1041 دقیقه پیراهن استقلال را در لیگ بر تن کرده و بارها توانسته منصوریان و تیمش را از بحران خارج کند.بازیکنی که در آکادمی این باشگاه پرورش یافته و با قرارداد 250 میلیون تومان به جمع آبی پوشان پیوسته است.به طور حتم منصوریان برای این بازیکن در نیم فصل دوم برنامه ویژه ای دارد و پدیده استقلال پس از گذشتن دوران مصدومیت از نیم فصل دوم در اختیار تیم است.

فوتبال

وریا غفوری

بازیکنی که با توجه به آسیب دیدگی از هفته دهم از همراهی آبی ها باز ماند و از لیست خط خورد اما در نهایت این بازیکن با توجه به رفع مصدومیت توانست برای استقلال نقش آفرینی کند. غفوری 1291 دقیقه در این فصل پیراهن استقلال را پوشیده است و این بازیکن این روزها سخت در تلاش است تا با قدرت بیشتر در دیدار های آینده به میدان برود. 1/1 میلیارد مبلغ قرارداد غفوری در سازمان لیگ است.

فوتبال

هرایر مگویان

مدافع ارمنستانی استقلال که یکی از بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود. مگویان 1071 دقیقه برای استقلالی ها در این فصل به میدان رفته و بدون شک عملکرد قابل قبولی را از خود در نیم فصل اول به نمایش گذاشته است .مگویان با عملکرد خوب خود در نیم فصل دوم در لیست استقلال ماندگار شد تا به این ترتیب آبی ها را همراهی کند اما مصدومیت وی باعث شد تا این بازیکن دیدارهای استقلال در نیم فصل دوم را از دست بدهد.

گ برتر فوتبال


لئوناردو پادوانی

مدافع برزیلی آبی پوشان که از ابتدای فصل تاکنون 1276 دقیقه پیراهن آبی‌ها را بر تن کرده و به خوبی با دیگر مدافعان هماهنگ شده است. پادوانی برای یک فصل حضورش در استقلال 980 میلیون دریافت خواهد کرد و این بازیکن یک فصل دیگر هم با استقلال قرارداد دارد و بعید است منصوریان او را از دست بدهد.در حال حاضر پادوانی جزو بهترین بازیکنان استقلال محسوب می شود و این بازیکن توانست در دیدار های لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم التعاون 1 گل دیدنی برای تیم خود به ثمر برساند.

 برتر فوتبال

امین حاج‌محمدی :خروج از استقلال

لقب گران‌ترین سکونشین لیگ برتر را می توان امین حاج‌محمدی اختصاص داد. بازیکنی که در ابتدای فصل قرارداد خود را تمدید کرد و بارها و بارها از لیست استقلال خط خورد.به نوعی از ابتدای فصل می توانستیم این بازیکن را جزو خروجی های استقلال بدانیم.قرارداد 1/1 میلیاردی این بازیکن با استقلال به ثبت رسید که در نهایت این بازیکن در لیست خروج قرار گرفت و از جمع آبی ها جدا شد.

 لیگ برتر فوتبال

فرشید باقری

هافبک تیم فوتبال استقلال که 631 دقیقه پیراهن استقلال را بر تن کرده و در ابتدای فصل با قرارداد 950 میلیون به استقلال پیوسته است.این بازیکن که تا حدودی جزو خروجی ها در نیم فصل دوم قرار گرفته بود در نهایت در استقلال ماندگار شد تا قابلیت های خود را نشان دهد.

 لیگ برتر فوتبال

آرش افشین:خروج 

مهاجم آبی پوشان که با قراردادی به مبلغ 500 میلیون به استقلال پیوست. این بازیکن در بیشتر بازی‌های استقلال دراین فصل یا نیمکت‌نشین بود یا سکونشین! مهاجم استقلال با شماره 16 تنها توانست از ابتدای فصل تاکنون در چند بازی به میدان برود. افشین در شرایطی به استقلال آمد که قرار بود جایگزین آرش برهانی باشد اما این بازیکن انتظارات منصوریان را برآورده نکرد و از استقلال خارج شد.

 لیگ برتر فوتبال

مهدی رحمتی

کاپیتان استقلال در 1530 دقیقه بازی پیراهن آبی ها را پوشید .دروازه بانی که با قراردادی 2/1 میلیاردی در استقلال حضور دارد و می توان گفت وی یکی از بهترین دروازه بان هاست .البته در این میان کدورت هایی میان او و منصوریان پیش آمد که به نظر با چند بار نیمکت نشینی رفع شد .رحمتی در فصل جاری نیز بارها از سوی کمیته انضباطی محروم شد و این محرومیت باعث شد تا حسینی دروازه بان دوم تیم استقلال بتواند خود نمایی کند.

 لیگ برتر فوتبال

خسرو حیدری

کاپیتان دوم تیم فوتبال استقلال که طبق گفته منصوریان بزرگتر تیم هم محسوب می شود .با توجه به قرارداد 2/1 میلیاردی که این بازیکن با استقلال دارد اما او در اکثر بازی ها به دلیل مصدومیت حضور نداشت اما این بازیکنان از مهره های کلیدی آبی پوشان محسوب می شود و منصوریان نیز اعتقاد زیادی به او دارد. خسرو 1232 دقیقه پیراهن استقلال را بر تن کرد. این بازیکن نیم‌فصل دوم هم در جمع آبی پوشان ماند و با عملکرد خوب خود باعث شد استقلال در دیدار های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی برسد.

 لیگ برتر فوتبال

بختیار رحمانی:خروج

شماره 7 و خرید جنجالی استقلال که در ابتدای فصل با سر و صدای زیادی به استقلال پیوست.بازیکنی که از ابتدای ورودش پیراهن فرهاد مجیدی را بر تن کرد اما این بازیکن قدر این پیراهن را ندانست و انتظارات را بی جواب گذاشت.هافبک 25 ساله استقلال - دقیقه هم به میدان رفت اما عملکرد خوبی را از خود نشان نداد و این بازیکن در نیم فصل دوم طبق خواسته خود از استقلال جدا شد و به تیم دیگر پیوست.

لیگ برتر فوتبال

رابسون جانواریو

مدافع برزیلی استقلال به جز بازی هفته اول و یازدهم در همه بازی‌های استقلال فیکس بوده است. جانواریو در 1620 دقیقه‌ای که در لیگ برتر برای آبی‌ها به میدان رفته توانسته عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد. قرارداد جان‌واریو 700 میلیون تومان است.

 لیگ برتر فوتبال

علی قربانی

علی قربانی مهاجم تیم فوتبال استقلال که منصوریان اعتقاد زیادی به این بازیکن دارد تنها 1189 دقیقه برای استقلال بازی کرده است و قرارداد این بازیکن با آبی ها 650 میلیون تومان ثبت شده . قربانی یک فصل دیگر هم با استقلال قرارداد دارد و او با - گل زده سومین گلزن استقلال در این فصل لقب گرفته است.منصوریان نیز در دیدار های اخیر نیم فصل دوم اعتقاد زیادی به این بازیکن دارد.

لیگ برتر فوتبال

سید مجید حسینی

مجید حسینی که با قرارداد 250 میلیون تومانی در استقلال حضور دارد و به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان در خط دفاع محسوب می شود و عملکرد خوب او باعث شده منصوریان هم روی او حساب ویژ ای باز کند.این بازیکن 1019 دقیقه پیراهن استقلال را بر تن کرده است.

 لیگ برتر فوتبال

جابر انصاری

موفق‌ترین بازیکن نیم‌فصل استقلال که تمام انتظارات سرمربی را برآورده کرد. پاس ،گل و بازی سازی  این بازیکن در استقلال زبانزد همه است .جابر 30 ساله 1214 دقیقه پیراهن استقلال را پوشید . او 4 گل حساس و امتیازآور برای استقلال به ثمر رساند تا در نیم‌فصل دوم نیز عصای دست منصوریان به حساب بیاید. مبلغ قرارداد جابر 850 میلیون تومان است و بدون شک منصوریان در حفظ جابر سخت کوشید اما در نیم فصل دوم به دلیل مصدومیت این بازیکن اکثر دیدار های تیمش را از دست داد.

 لیگ برتر فوتبال

امید ابراهیمی

هافبک ملی‌پوش استقلال 2070 دقیقه پیراهن آبی‌ها را بر تن کرده است. ابراهیمی برای یک فصل 2/1 میلیارد تومان می‌گیرد و به طور قطع او جزو وزنه‌های قابل اتکای منصوریان به حساب می‌آید.بازیکنی که در نیم فصل دوم در دیدار های استقلال نقش به سزایی داشته است و در اکثر دیدار های مهم چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا با گل های عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته است.

 لیگ برتر فوتبال

مجتبی حقدوست

هافبک 21 ساله استقلال که قرارداد او با استقلالی ها 100 میلیون تومان است و بدون شک او یکی از بهترین گزینه های منصوریان خواهد بود و بهتر است بدانیم عملکرد این بازیکن نسبت به بازیکنان میلیاردی تیم بهتر است و توانسته در بازی های نیم فصل دوم به خوبی ظاهر شود و منصوریان هم حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است.این بازیکن 591 دقیقه برای استقلالی ها به میدان رفته است.

 لیگ برتر فوتبال

میثم مجیدی:خروج استقلال

مدافع 30 ساله استقلال  که در اکثر بازی ها مصدوم و یا نیمکت نشین بود. مجیدی 700 میلیون با استقلال قرارداد داشت و در نهایت این بازیکن نیز در نیم فصل دوم در لیست خروجی قرار گرفت و از جمع آبی پوشان جدا شد.

لیگ برتر فوتبال


فرشید اسماعیلی

اسماعیلی با پیراهن شماره 88 استقلال 1390 دقیقه برای استقلال بازی کرده و قرارداد این بازیکن 300 میلیون تومان است. اسماعیلی یکی از کلیدی ترین بازیکنان آبی پوشان محسوب می شود و وی هر زمان به میدان رفت مؤثر و کارایی لازم را داشت. اسماعیلی در نیم‌فصل دوم نیز یکی از مهره‌های کلیدی آبی‌ها به حساب می‌آید.

 لیگ برتر فوتبال

حسین حسینی

استقلال فصل را با او شروع و در آخرین دیدار استقلال با وی نیم فصل را به پایان رساند .حسینی در اولین بازی تیمش برابر نفت تهران به میدان رفت و عملکرد خوبی به نمایش گذاشت. دروازه‌بان 500 میلیون تومانی استقلال با توجه به محرومیت رحمتی در اکثر دیدار ها توانست به خوبی خود نمایی کند و به نوعی منصوریان عملکرد او را در دیدار هایی که سنگربان استقلال بوده قبول دارد .به طور حتم این بازیکن می تواند در آینده جزو سرمایه های استقلال در دروازه بانی محسوب شود.حسینی در این فصل 630 دقیقه پیرهن استقلال را بر تن کرده است.

 لیگ برتر فوتبال

بهنام برزای

بهنام برزای هافبکی است که تنها 851 دقیقه با پیراهن استقلال به میدان رفته که بدون شک با بازی های خوب و البته به ثمر رساندن گل های حساس باعث شد منصوریان و استقلال از بحران خارج شود.قرارداد برزای با استقلال 500 میلیون تومان است و این بازیکن نیز در دیدار های نیم فصل دوم نقش بسزایی در بردها داشته است.

لیگ برتر فوتبال

کاوه رضایی 

بهترین مهاجم تیم فوتبال استقلال که منصوریان به دلیل گلزنی های او حساب ویژه ای روی او باز کرده است . این بازیکن 2014 برای استقلال به میدان رفته است و یکی از کلیدی ترین بازیکنان در نیم فصل دوم محسوب می شود .گلزنی این بازیکن نیز در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا زبانزد عام و خاص است و به او لقب کاوه 30 ثانیه نیز اختصاص داده اند.

لیگ برتر فوتبال

میلاد زکی پور

مدافع تیم فوتبال استقلال که 770 برای آبی پوشان بازی کرده است و رقم قرارداد او 120 میلیون تومان است.

 لیگ برتر فوتبال


میعاد یزدانی 

هافبک میانی تیم استقلال که تنها 44 دقیقه برای استقلالی ها به میدان رفته است و رقم قرارداد او با استقلال 120 میلیون تومان است.

لیگ برتر فوتبال

عظیم گوگ 

مدافع آبی های پایتخت که تنها 5 دقیقه برای استقلال به میدان رفته و این بازیکن فرصت زیادی برای نشان دادن توانایی های خود نداشته است.

لیگ برتر فوتبال

امید نور افکن 

نورافکن بازیکنی است که 782 دقیقه برای استقلالی ها به میدان رفته و این بازیکن بازی خوبش توانسته یکی از مهره ای برتر آبی ها محسوب شود .بدون شک عملکرد خوب این بازیکن در آینده به نفع استقلال خواهد بود.

 لیگ برتر فوتبال


در میان تمام بازیکنان استقلال ،آبی پوشانی وجود دارند که جزو گلزنان برتر و بالاترین پاس گل محسوب می شوند.

کاوه رضایی 7 گل ،5 پاس گل
علی قربانی 6 گل 
بهنام برزای 4 گل 
امید ابراهیمی 4 گل ،5پاس گل
انصاری 4گل،2 پاس گل
نورافکن2 گل،2پاس گل
فرشید اسماعیلی2گل،2پاس گل
مجتبی حق دوست2 گل
مجید حسینی 1 گل
فرشید باقری 1 گل
محسن کریمی1گل
یعقوب کریمی 1گل
پادوانی 1 گل
وریا غفوری 2پاس گل
مگویان 2 پاس گل
خسرو حیدیر 2 پاس گل 
زکی پور 1 پاس گل

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار