سیمای مرکز فارس در ایام نوروز برنامه های متنوعی پخش می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید تقی سهرابی مدیرکل صدا وسیمای مرکز فارس گفت:  ویژه برنامه تحویل سال با نام بهارناز با حضور مهمانان و چهره‌های علمی، فرهنگی ورزشی و قهرمانان ورزشی و نخبه‌های علمی همراه با خوانندگان بومی و ملی ازسه مکان شامل استودیو نوروزی، حرم مطهر حضرت احمد این موسی شاه چراغ (ع) و آرامگاه حافظ پخش می‌شود.


وی اظهار کرد: مسابقه نوروزی در 15 قسمت 20 دقیقه‌ای هر روز ساعت 13:30  و برنامه کودک گمپ گلا ساعت 17 با محوریت تاکید بر آداب و رسوم بومی، ویژه ای کودک و نوجوان پخش می شود.

سهرابی افزود: برنامه زنده سرو ناز  از 28 اسفند 95 تا 13 فروردین 96 در 16 قسمت 90 دقیقه‌ای ساعت 21:30 هر شب از باغ عفیف‌آباد با هدف معرفی اماکن گردشگری فارس از سیمای فارس روی آنتن می رود.

افزود: برنامه کاشانه مهر با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی برای مخاطب عام و خانواده و زن و بخش‌های آموزش سفره هفت سین، آموزش غذاهای سنتی شیرازی در 15 قسمت 70 دقیقه‌ای ساعت 10 صبح از شبکه سراسری شما و سیمای فارس پخش می‌شود.

مدیرکل صدا وسیمای فارس گفت: بخش‌های خبرهای نوروزی از جمله اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی درباره جاده‌های استان، معرفی آثار باستانی، مناطق تفریحی و گردشگری و دیگر اطلاعات ضروری از معاونت خبر مرکز فارس در ایام نوروز به روی آنتن می رود.

وی تصریح کرپد: گزارش‌های روزانه نوروزی با رویکرد اطلاع‌رسانی و انعکاس رخدادهای ایام نوروز و برنامه جدید مشاعره آستان ارادت، با محوریت مشاعره آئینی از دیگر ویژه برنامه‌های سیمای فارس در ایام نوروز است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار