فراخوان جشنواره بین المللی عکس "شیراز امروز" منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هاشم مظاهری‌زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری گفت: این جشنواره در سال های گذشته ابتدا بصورت استانی و سپس بصورت ملی برگزار شد که استقبال عکاسان را از سراسر کشور به دنبال داشت.

مظاهری زاده افزود: از محور های این همایش، گردشگری و زیارت، شهرنگار و مهربانی اینجاست است.

وی ادامه داد: امسال  همانند پارسال برای سهولت عکاسان غیرفارسی در ارتباط بیشتر با موضوع، اردوی 5 روزه عکاسی برگزار می‌کنیم.

مظاهری‌زاده با اشاره به تمدید نشدن مهلت شرکت و ثبت نام در جشنواره در سال های گذشته تاکید کرد و بیان کرد: عکاسان باید پس از ثبت‌نام اولیه، آثار خود را حداکثر تا ساعت 23 و 59 دقیقه روز 15 اردیبهشت 96 در سایت رسمی جشنواره به نشانی festivals.shiraz.ir بارگذاری کنند.

وی اظهار داشت: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را تنها از طریق سامانه الکترونیکی به این جشنواره ارسال کنند.

مظاهری زاده افزود: مراسم نکوداشت و معرفی برگزیدگان این جشنواره  22 اردیبهشت همزمان با سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار می شود.
 
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه این جشنواره یکی از رویدادهای فرهنگی و هنری شاخص در برنامه های درنظر گرفته شده برای پایتختی جوانان جهان اسلام است، تصریح کرد: شماره تماس 32229823 در ساعات اداری پاسخگوی سوالات علاقمندان است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار