برنامه‌های نوروزی شـبـکـه سـه سیما/ از «دیوار به دیوار» سامان مقدم تا آقای گزارشگر

شبکه سه سیما هر ساله به مناسبت نوروز ویژه برنامه هایی را تولید و آماده پخش می‌کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه سه سیما هر ساله به مناسبت نوروز  ویژه برنامه هایی را تولید و آماده پخش می کند. برخی  از ویژه برنامه های گروه‌های اجتماعی ،معارف و ورزش این شبکه که در این ایام به پخش می‌رسند، به شرح زیر است:

شبکه سه سیما هر سال به مناسبت نوروز  ویژه برنامه‌هایی را تولید و آماده پخش می‌کند. برخی  از ویژه برنامه‌های گروه‌های اجتماعی، معارف و ورزش  این شبکه  که در ایام نوروز  از قاب شبکه سه پخش خواهند شد، به شرح زیر است:  

ویژه برنامه تحویل سال 1396 در 480 دقیقه به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی، شنبه 28 و یکشنبه 29 اسفند بعد از اخبار شبانگاهی و همچنین دوشنبه 30 اسفند از بامداد تا پس از تحویل سال ادامه خواهد داشت.  

این برنامه با حضور برگزیدگان مردمی سه ستاره به همراه ده ها چهره مطرح از حوزه سینما، تلویزیون، ورزش ، موسیقی و همچنین نخبگان جوان کشور، مهمان ویژه برنامه تحویل سال  شبکه سه خواهند بود . بخش‌های  گوناگونی نیز در حوزه‌های مختلف علمی و فرهنگی پخش خواهد شد.  

مسابقه «زمانی برای خندیدن» در 20 قسمت 45 دقیقه ای در ایام نوروز، هر شب ساعت 20:00 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.  

این مسابقه به تهیه‌کنندگی عباس قنبری  و محسن تقوی زنوز  با حضور  داورانی چون  شهره لرستانی، سید مهرداد ضیایی، حسین رفیعی و نصرالله رادش  از میان  700 ثبت نام کننده  در  رقابت  طنز نمایشی (استندآپ كمدی، نمایش طنز دو یا چند نفره، شعر طنز، خوانندگی طنز، نمایش طنز بدون كلام، نمایش طنز با عروسك، نمایش عروسكی طنزو...) 60  نفر  را برگزیده  تا در مسابقه نوروز 96 حضور داشته باشند و در بخش‌های مختلف با توجه به نظرات هیئت داوران  انتخاب  و به مرحله بعدی صعود کنند. اجرای مسابقه «زمانی برای خندیدن»  به عهده عبدالله روا است. تکرار این برنامه  نیز 10:30 روز بعد پخش خواهد شد .  

فصل دوم مجموعه  مستند گردشگری- زمین شناختی «اقلیم» به  کارگردانی و اجرای  موسی جابری در 26  قسمت 30  دقیقه ای  در ایام نوروز ، هر روز ساعت 18:30 پخش می شود. باز پخش این برنامه روز بعد ساعت 7:00  می باشد.  

این مجموعه، جذابیت‌ها و شگفتی‌های طبیعی ایران  در مناطق مختلف کشور چون خوزستان، اصفهان ،ایلام، گلستان، لرستان و بوشهر  به تصویر می‌کشد. 

«بوی بهار» به تهیه کنندگی محسن حاجیلو در 13 قسمت 15 دقیقه‌ای  به منظور ایجاد شادی و نشاط  میان مردم  ایران و زنده نگه داشتن رسوم مسلمانان ایرانی تهیه شده است. 

میان برنامه «بوی بهار» به صورت گزارشی به مصاحبه با اقشار مختلف مردم در خصوص خرید شب عید، خانه تکانی، گفت وگو با صاحبان مشاغل، مسافران نوروزی در ترمینالها وفرودگاهها و دید و بازدید با خانواده شهدا، جانبازان و قهرمانان ورزشی صورت  می‌گیرد. همچنین در این برنامه شاهد بخش‌های  مختلف نظیر دیدار و گفت وگو بسیار شاد با سالمندان در آسایشگاه کهریزک و مصاحبه با مردم در آخرین پنجشنبه سال ، زیارت اهل قبور و حرفهای شنیدنی از پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها درخصوص خاطرات گذشته شان درباره شب‌های خاطره انگیز عید نوروز خواهیم بود. 

«میهمان ما باشید» به تهیه‌کنندگی سیده معصومه پورحسینی،  به معرفی آئین، فرهنگ، آثار  تاریخی، مراکز گردشگری، بازار سنتی،  غذاهای محلی  و شیرینی‌های سنتی شهرهای مختلف کشورمان می‌پردازد . 

در  این برنامه  خانواده‌ای  از شهری، میهمان  خانواده دیگر در شهری دیگر می‌شود تا با فرهنگ و آداب و رسوم یکدیگر آشنا شوند . هدایت این برنامه  بر عهده مهران رجبی است.  این برنامه در ایام نوروز تبادل فرهنگی در شهرهای بیرجند، بجنورد، چابهار، قشم، تبریز، قزوین  و خور و بیابانک را به تصویر می‌کشد.  

«مهمان ما  باشید» در 10 قسمت 60  دقیقه ای هر روز ساعت 17:35 پخش می شود و باز پخش آن 12:00 روز بعد خواهد بود .  

مجله دانش و فناوری «به روز» به تهیه‌ کنندگی مصعب لواسانی در  ایام نوروز  ویژه برنامه ای در 18 قسمت 25 دقیقه ای  تدارک دیده است  که  شامل معرفی سایت، نرم افزار ر و بازی های موبایلی می باشد. همچنین برگزاری مسابقه بازی  رایانه‌ای (فیفا) بین هنرمندان و ورزشکاران  نیز از بخش‌های اصلی برنامه می باشد . دراین مسابقه 16 نفر از ورزشکاران و هنرمندان شرکت دارند که بازی به صورت حذفی و دو به دو انجام می‌شود  و در هر بازی یک برنده دارد  و در نهایت  به فینالیست جایزه‌ای اهدا می‌‌شود .  

مسابقه ورزشی «آقای گزارشگر» در 20 قسمت 45 دقیقه ای به تهیه کنندگی محمد کاشانی، توانایی عده کثیری از علاقه مندان  حوزه گزارشگری فوتبال را در معرض قضاوت کارشناسان  و گزارشگران باتجربه قرار  می‌دهد. 

این برنامه  با برگزاری آزمون های کتبی، از میان جمع کثیری  از علاقمندان در حوزه گزارشگری فوتبال  در مرحله نخست 80  فرد  برگزیده  می شوند و   پس از   شرکت  در  آزمون حضوری 33  نفر به همراه 3   ذخیره   گزینش  شده  و به مرحله نیمه نهایی راه می یابند . مسابقه نهایی بین 3 نفر برگزار می‌شود  و آقای گزارشگر انتخاب می‌شود  . 

از بخش های دیگر این برنامه آموزش فنون گزارشگری و اجرای دابسمش است که  از بینندگان درخواست می شود با ارسال پیامک، برترین  دابسمش را انتخاب کنند . 

کارشناسان برنامه نیز جواد خیابانی، اسکندر کوتی، استاد سروش، مهدی  خبیری، بهرام شفیع، خسرو والی زاده، مزدک میرزایی و ... می‌باشند . اجرای برنامه به عهده  محمد رضا احمدی و محمد حسین میثاقی  است. 

ورزش باستانی و پهلوانی از قدیمی ترین ورزشهای ایرانی است  که  ریشه در فرهنگ و تمدن ما دارد. برنامه «نوای پهلوانی» به تهیه کنندگی و کارگردانی  مرتضی حداد  در 26 قسمت 20 دقیقه ای  بنیادهای آیین پهلوانی و رسوم جوانمردی در بین اهالی زورخانه مورد بررسی قرار می‌گیرد. این برنامه تلاش دارد تا ضمن معرفی قسمت های مختلف ورزش باستانی ، عملیات ورزشی را به نمایش بگذارد. در مجموعه «نوای پهلوانی» با سنت‌ها و مراسم ورزشکاران جوانمرد زورخانه آشنا می‌شویم و مفاهیم اخلاقی را که هر پهلوان و قهرمان باید آنها را رعایت کند از زبان خود ورزشکاران می‌شنویم . 

در مجموعه «نوای پهلوانی» نغمه‌هایی از مرشدان که در زورخانه‌ها اجرا می‌شود نیز شنیدنی است. 

از آداب و رسوم و میراث پر بهای نیاکان ما هنوز سنت‌های جاری در زورخانه ها پا برجاست به لحاظ نقش سازنده و ترکیب منحصر به فرد زورخانه توجه به این ورزش ضرورت پیدا می‌کند . از سویی دیگر حفظ و گسترش این آداب از نظر فرهنگی ورزشی ، اجتماعی و اخلاقی اهمیت ویژه ای دارد. 
 
برنامه «سمت خدا»  در 14 قسمت 20 دقیقه ای با حضور حجه  الاسلام  والمسلمین محسن قرائتی  به موضوع  اسلام و مسائل اجتماعی می‌پردازد. اجرای برنامه بر عهده نجم الدین شریعتی است. این برنامه در ایام نوروز، هر روز از ساعت 14:00 روانه آنتن خواهد شد . باز پخش این برنامه قبل از اذان صبح است . 
 
مجموعه مستند«زیباتر از زندگی» در 15 قسمت 25 دقیقه ای به کارگردانی و تهیه کنندگی میر کیوان خلیل پور برای پخش از شبکه سه در ایام نوروز تولید شده است .  

هر قسمت این برنامه از 2 بخش «راهیان نور» و  «دفاع مقدس» تشکیل شده است. 

در  بخش‌های دفاع مقدس، با رزمندگان دفاع مقدس در همان مناطق عملیاتی گفتگو شده و خاطرات حماسه و دفاع خود در هشت سال دفاع مقدس را بیان می‌کنند . فضای برنامه حماسی و با نشاط است  و  در هر برنامه به زندگینامه  رزمنده‌ای نیز پرداخته می‌شود.  

گفتگوی صمیمانه با  زائران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و بیان  حس و حال آنها  و همچنین معرفی  مناطق  عملیاتی و عملیات مورد نظر از بخش های یادمان های راهیان نور این مجموعه برنامه  است . 

در این مجموعه تلاش شده برنامه از نظر محتوی پیام و اطلاعات ارزشمند و از جنبه هنری برای مخاطب غنی باشد . ضمنا  برای تنوع تصویری و جذابیت بیشتر از تصاویر هوایی نیز  استفاده شده است .  

«عاشقانه» واگویه‌های عاشقانه میان انسان و خالق است. در این برنامه مفاهیم دینی و مسائل اجتماعی در هم آمیخته می‌شود و در قالب داستانک‌هایی توسط مجریان برنامه (هنرمندان  ، نویسندگان و ... ) با توجه به فصل بهار  در فضایی باز (ساحل دریا و جنگل ) اجرا می‌شود. این برنامه در ایام نوروز در 15 قسمت 25 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی حمید رضا عطارد تولید می‌شود.  

زلال سخن: پخش سخنرانی‌های بزرگان انقلاب از ساعت 6:30 تا 7 بامداد.  
 
مجموعه تلویزیونی «دیوار به دیوار» به کارگردانی سامان مقدم  و  تهیه‌کنندگی حمید رحیمی نادی از دوشنبه 30  اسفند ماه، هر شب ساعت 23:00  روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.  
 
سریال تلویزیونی  «دیوار به دیوار»  که  سرپرست نویسندگان آن را خشایار الوند  برعهده دارد در 60 قسمت  40 دقیقه ای مضمونی کمدی دارد و داستان پنج خانواده را روایت می کند که به دلایلی مجبور می شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این پنج خانواده پیش از این هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته‌اند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می‌شوند که با هم زندگی کنند.

بازیگرانی چون فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی و  مهوش وقاری در این مجموعه  به ایفای نقش می‌پردازند. باز پخش این سریال 14:30  روز بعد خواهد بود. 

* برنامه «سه‌گاه» به تهیه‌کنندگی مجید معبودی، در 16 قسمت 60 دقیقه‌ای در ایام نوروز و هفته آخر پخش می‌شود. 

* برنامه «ایران» به تهیه‌کنندگی بشیری در 13 قسمت30 دقیقه‌ای، یکی دیگر از برنامه های عصرگاهی شبکه برای ایام نوروز است. 

* برنامه شبانگاهی «سفربه‌خیر» به تهیه‌کنندگی طهماسبی در 13 قسمت 10 دقیقه‌ای روانه آنتن می‌شود. 

* برنامه گزارشی «راهیان نور» در 13 قسمت 15 دقیقه‌ای به صورت زنده ظهرها پخش می شود. 

* مستند گزارشی «آبرومندان تاریخ» به تهیه‌کنندگی خلیل‌پور در 13 قسمت 10 دقیقه‌ای از برنامه های ظهرگاهی شبکه در ایام نوروز است.

* برنامه ترکیبی 13 قسمتی «دو طرفه» (آرامش بهاری) به تهیه‌کنندگی عباسی به مدت زمان20 دقیقه‌ در ایام نوروز پخش می شود. 

* برنامه «لبخند سه» به تهیه‌کنندگی موسوی در15 قسمت 15 دقیقه‌ای در فواصل بین برنامه ها از شبکه پخش می‌شود. 

* جشنواره‌ای از فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی به مدت 90 دقیقه‌ از این شبکه پخش می‌شود. 

همچنین در ایام نوروز مسابقات فوتبال تیم ملی و همچنین تیم‌های باشگاهی ایران نیز برگزار می‌شود، که زمان پخش آنها به قرار زیر است: 
 
قطر ـ ایران. 3 فروردین، ساعت 20:30 
ایران ـ چین. 8 فروردین، ساعت 17:30 
نفت آبادان ـ پرسپولیس. 12 فروردین، ساعت 16:30 
استقلال ـ فولاد خوزستان. 12 فروردین، ساعت 18:50 
پرسپولیس ـ پیکان. 16 فروردین، ساعت 18:50 
گسترش فولاد ـ استقلال. 17 فروردین، ساعت 17:30

فیلم‌های سینمایی «احمق و احمق‌تر»، «ببر خیزان؛ اژدهای پنهان» و «جیسون بورن» از جمله این فیلم‌ها هستند که از  ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین هر شب راس ساعت ۲۴ از شبکه سه پخش می‌شود.

فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی گزارشگر ویژه، نقطه مرگبار، ببر خیزان، اژدهای پنهان ۲، طرفدار، احمق و احمق‌تر، مجرم، سن آندریاس، رسوایی آرمسترانگ، سرقت از یک سارق، قصه ببر و شکارچی پیر، خدمه پرواز ،جیسون برن، پی ۲۲، طعم شیرین خیال و ربوده شده از شنبه ۲۸ اسفند ۹۵ تا یکشنبه ۱۳ فروردین ماه ۹۶ مطابق زمان‌های اعلام شده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرند.

 -----------

فیلم  سینمایی گزارشگر ویژه Special Correspondents به کارگردانی ریکی جرویس است. بازیگرانی چون ریکی جرویس، اریک بانا و ورا فارمیگا در این  فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک خبرنگار شبکه رادیویی به نام فرانک و تکنسین همراهش فینچ، قرار است در یک سفر کاری به اکوادور بروند که در آنجا آشوب و شورش مسلحانه صورت گرفته است. فینچ که اخیرا  با همسرش اختلاف پیدا کرده، اشتباهی به جای پاکت نامه‌های همسرش، پاکت حاوی پاسپورت‌ها و پول ماموریت را به سطل زباله می‌اندازد. فرانک که به شدت از دست فینچ عصبانی شده، در پی راهی برای فرار از عواقب جاماندن‌شان است و ...
این درام  کمدی محصول مشترک کانادا و انگلستان در سال ۲۰۱۶ است. زمان پخش: شنبه ۲۸ اسفند-ساعت ۲۴:۰۰
باز پخش:یکشنبه ۲۹ اسفند-ساعت ۱۵:۰۰

-------------

فیلم سینمایی نقطه مرگبار Point Break  به کارگردانی اریکسون کُر است. این فیلم محصول مشترک آمریکا، چین و آلمان در سال ۲۰۱۵ است.

درخلاصه  این فیلم با بازی ادگار رامیرز، لوک بریسی و ری وینستون آمده است: یوتا ورزشکار حرفه‌ای است که تخصص او، موتورسواری روی کوه است، در یکی از مسابقات، بخاطر اشتباه یوتا، دوست صمیمی‌اش می‌میرد. پس از آن یوتا به نیروهای پلیس ویژه ملحق می‌شود. در ابتدای کارش، پرونده‌ای به او واگذار می‌کنند که درباره افرادی است که عملیات‌های غیرممکن انجام می‌دهند. یوتا از طریق ارتباط دوستی سعی می‌کند به این گروه نزدیک شود تا بتواند راز آنها را کشف کند و برای دستگیری، مدارکی از آنها جمع‌آوری کند و ...

بازپخش: یکشنبه ۲۹ اسفند -ساعت ۱۱:۰۰

------------

فیلم سینمایی «ببر خیزان، اژدهای پنهان ۲» Crouching Tiger  ,Hidden Dragon:Sword of Destiny به کارگردانی وو پینگ یوئن است.

این فیلم محصول  مشترک چین و آمریکا در سال ۲۰۱۶ با ژانر اکشن است که در آن دانی ین، میشل یئو و هاری شام جی آر بازی کرده‌اند.
در خلاصه داستان آمده است: بعد از مرگ استاد لی، یوشو، زن جنگجویی که از شاگردان استاد بوده، برای نجات شمشیر معروف و خاص استاد به آنجا می‌رود و متوجه می‌شود عده‌ای جنگجوی تبهکار برای بدست آوردن شمشیر دست به کار شده‌اند و ...

این فیلم یکشنبه ۲۹ اسفند -ساعت ۲۴ پخش و دوشنبه ۳۰ اسفند -ساعت ۱۱ بازپخش می‌شود.

-------------

فیلم سینمایی طرفدار Fan به کارگردانی  مانیش شارما محصول ۲۰۱۶ هند  است. بازیگرانی چون شاهرخ خان ، جوئل کوئیسی  و سایانی گوپتا  در این سینمایی  با ژانر اکشن نقش آفرینی کرده اند.
درخلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: گوراو ،پسر جوانی است که آریا نا کانا ، هنرپیشه معروف هندی را خیلی دوست دارد. او پولهایش را جمع کرده و به بمبئی می‌رود تا اورا ببیند، تولدش را تبریک بگوید و به او هدیه  دهد ولی اوضاع خوب پیش نمی رود . او با هنرپیشه رقیب آریانا درگیر می شود  و او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. پلیس گوراو را دستگیر می کند و ... این فیلم سه شنبه  ۱ فروردین -ساعت ۲۴ پخش و چهارشنبه  ۲ فروردین -ساعت ۱۱ بازپش می‌شود.

-------------

فیلم سینمایی «احمق و احمق‌تر Dumb & Dumber » به کارگردانی بابی فارللی و پیتر فارللی است. در این  درام کمدی که محصول ۲۰۱۴ آمریکا است،  یم کری و جف دنیلز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم داستان هری و لوید دو دوست بسیار قدیمی است که سالیان سال است که با هم زندگی می کنند و به شدت به همدیگر وابسته اند . آنها دائم در تلاشند تا با سرکار گذاشتن هم ، ماجرای  جالبی را برای یکدیگر رقم زده و طرف مقابلشان را غافلگیر کنند . به همین منظور لوید بیست سال پیش خود را به دیوانگی زده و وانمود می کند که دچار معلولیت شده  و فلج است . هری نیز به رسم وفاداری در تمام این سال‌ها از وی پرستاری می کند .  پس از بیست سال  لوید اعتراف می کند که تمام این مدت نقش بازی می‌کرده و قصد داشته تا رکورد غافلگیری و سورپرایز کردن در رابطه‌شان را بشکند و.....

این فیلم چهارشنبه  ۲ فروردین -ساعت ۲۴ پخش و پنجشنبه  ۳ فروردین -ساعت ۱۱ بازپخش می‌شود.

-------------

 فیلم سینمایی «مجرم CRIMINAL» به کارگردانی آریل رومن محصول ۲۰۱۶ آمریکا است. بازیگران  این فیلم  سینمایی با ژانر حادثه ای ، کوین کاستنر ، ریان رینولدز و گال گادوت هستند .

این فیلم داستان  یک مامور سیا است که حین انجام یک ماموریت شناسایی بوسیله یک تروریست اسپانیایی کشته می شود .تروریست  در حین فرار کیف حاوی مدارک مهمی را پنهان می کند و رئیسش که پیدا کردن کیف برایش مهم است ، دستور می دهد تا یک جراح مغز ،قسمتی از مغز اورا که حاوی حافظه اوست در مغز یک محکوم به اعدام شرور قرار دهند و ...

این فیلم پنجشنبه  ۳ فروردین -ساعت ۲۴ پخش و جمعه  ۴ فروردین -ساعت ۱۱ بازپخش می‌شود.

-------------

فیلم سینمایی سن آندریاس  San Andreas به کارگردانی برد پیتون است.

این فیلم سینمایی محصول آمریکا در سال ۲۰۱۵  است و بازیگرانی چون داینه جانسون ، کارلا جوجینو و آلکسانرا داداریو  در آن نقش آفرینی می کنند .

در خلاصه داستان آمده است: یک خلبان ماهر هلیکوپتر  به نام ری در پی بروز زلزله‌ای مهیب در کالیفرنیا به جستجو و نجات زن سابق و دختر جوانش می پردازد . چندی پیش رابطه ی  ری و همسرش بعد از مرگ ناگهانی دخترشان به هم می خورد  اما حالا  ری  پس از پشت سر گذاشتن  مخاطرات  فراوان ....

این فیلم شنبه ۵ فروردین-ساعت ۲۴ پخش و یکشنبه  ۶ فروردین -ساعت ۱۱ بازپخش می‌شود.

-------------

فیلم سینمایی  رسوایی آرمسترانگ The Program به کارگردانی استفان فریرز ، محصول مشترک انگلستان و فرانسه در سال ۲۰۱۵ است. بازیگران این فیلم  سینمایی با ژانر بیوگرافی ، جس پلمونز ، لی پیس ، و بن فاستر هستند .

این فیلم  داستان لنس آرمسترانگ، دوچرخه سوار آمریکایی است. وی در سال ۱۹۹۷ به تیم ملی دوچرخه سواری آمریکا پیوست و از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ هفت بار عنوان قهرمانی مسابقات تور دو فرانس را از آن خودکرد .  او در سن بیست سالگی سرطان پیشرفته ای داشت  و تقریبا شانسی برای زنده مان نداشت  .سرطان به مغز ،شکم و ریه او نیز نفوذ کرده بود . سرطان آرمسترانگ به کمک ارکیکتومی درمان شد واتهامات  دوپینگ به او از زمانی آغاز شد که ...

این فیلم یکشنبه  ۶ فروردین -ساعت ۲۴ پخش و دو شنبه  ۷ فروردین -ساعت ۱۱ بازپخش می‌شود.

-------------

فیلم سینمایی سرقت از یک سارق a Thief to Steal from  به کارگردانی کالپارسورو است. این درام پلیسی محصول مشترک اسپانیا و فرانسه  در سال ۲۰۱۶  است.  
درخلاصه  این فیلم با بازی  لوئیس توسار ،رودریگو دلاسرنا و رائول آرِوالو  آمده است:  یک سارق سابقه دار توسط  یک مامور امنیتی وابسته به حزب رئیس جمهور اسپانیا استخدام می شود  تا به یک بانک و صندوق های امانت آن دستبرد بزند. یکی از افرادی که قبلا با این حزب کار می کرده به نام سوریانو یک هارد دیسک حاوی اطلاعات محرمانه از فساد اعضای حزب و رئیس جمهور اسپانیا  را در یک صندوق امانات در این بانک پنهان کرده تا به وقتش  همه را افشا کند. اما سارقین از محتوای  این هارد اطلاعی  ندارند و  ...

این فیلم دوشنبه ۷ فروردین -ساعت ۲۴ پخش و سه شنبه  ۸ فروردین -ساعت ۱۱ بازپخش می‌شود.

-------------

 فیلم سینمایی قصه ببر و شکارچی پیر  Tiger :an Old Hunter’s Tale به کارگردانی  هون جانگ پارک محصول  ۲۰۱۵  کره جنوبی است .

بازیگران  این فیلم  سینمایی با ژانر اکشن، مین سیک چوی، من سیک جئونگ و هونگ فا کیم هستند. داستان این فیلم در سال ۱۹۱۵ در سرزمین کره و زمان اشغال کشور توسط ژاپنی ها به هنگام جنگ جهانی اول می‌گذرد .

نیروهای ارتش ژاپن زمانیکه در جنگل‌های کوهستانی هستند مورد حمله ببر قرار گرفته و تعدادی از آنها کشته می‌شوند . فرمانده ژاپنی از نیروهای  خبره کره می خواهد که هر طور شده آن ببر را شکار کنند. آنها موفق می شوند ماده ببر به همراه دو توله اش را شکار کنند .ببر نر   که متوجه این موضوع می شود ،عصبانی شده و به آنها حمله می کند .فرمانده ژاپنی ها به توصیه  یکی از محلی ها  از  شکارچی  پیر ، چان مان دوک  شکارچی  پیر که  به همراه پسر ۱۶ ساله اش سئوک در کوهستان زندگی می کنند درخواست کمک می کند ولی با مخالفت وی مواجه می شود و ...

این فیلم سه شنبه  ۸ فروردین  -ساعت ۲۴ پخش و  چهارشنبه ۹ فروردین -ساعت ۱۱ بازپخش می‌شود.

-------------

فیلم  سینمایی خدمه پرواز  Flight Crew  به کارگردانی  نیکولای  لبه دف  است. این  فیلم  با  ژانر اکشن هیجانی محصول ۲۰۱۶ روسیه  است که ولادیمیر ماشکوف ،آگنه گرودیت و  سرجی شاکوروف  در آن  به ایفای نقش پرداخته اند . در خلاصه داستان  فیلم آمده است:  لیوشا یک خلبان ارتش روسیه است که به دلیل نافرمانی به قسمت ترابری ارتش منتقل شده و خلبان هواپیمای باری می شود . در یک شب طوفانی او برای نجات خدمه پرواز  و هواپیما ،علی رغم دستور ما فوق اضافه بار هواپیما را خالی کرده و این به قیمت اخراجش از ارتش می شود .سپس او  در  مسکو در یک شرکت هوایی مشغول به کار می شود . پس از مدتی او دلداده یک خلبان زن به نام الکساندرا می شود و ...

این فیلم چهارشنبه ۹ فروردین -ساعت ۲۴ پخش و پنجشنبه ۱۰ فروردین -ساعت ۱۱ بازپخش می‌شود.

-------------

فیلم سینمایی  جیسون برن Jason Bourne به کارگردانی پل گرین گراس است. در خلاصه داستان آمده است : یک دهه پس از ناپدید شدن  جیسون برن ، او حافظه اش را باز یافته و در ایسلند و به دور از هیاهو با مبارزات خیابانی روزگار می گذراند . یک مامور سیا به نام نیکی پارسون با یک گروه از هکرها ، سرور  سازمان سیا را هک می کنند . در طول هک ، او به استادی از جذب جیسون برن در برنامه ای به نام ترید استون و نقش پدرش در این برنامه  دست می یابد . خبر هک پارسون به رییس سیا و رییس بخش انفرماتیک سیا می‌رسد. پارسون به یونان می رود و برن را ملاقات می کند . سازمان سیا ، تیمی را برای کشتن پارسون می فرستد و ...

 فیلم سینمایی جیسون برن  محصول  مشترک آمریکا و انگلیس در   سال ۲۰۱۶  است که   مت دامون ،  تامی لی جونز و آلیسیا ویکاندر  در آن بازی کرده اند .

این فیلم پنجشنبه ۱۰ فروردین -ساعت ۲۴ پخش و جمعه  ۱۱ فروردین -ساعت ۱۱ بازپخش می‌شود.

-------------

فیلم سینمایی پی ۲۲ به  نویسندگی و کارگردانی حسین قاسمی جامی است.

این  فیلم سینمایی محصول ایران در سال ۱۳۹۳ است که  امین حیایی ، افسانه بایگان ،نسرین مقانلو ، الهه حصاری و هادی ساعی  در آن  به ایفای نقش پرداخته اند . فیلم پی ۲۲ بر اساس مستند ناوچه جوشن ساخته شده است. این رویداد در تاریخ فروردین سال ۶۷ در درگیری با نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا اتفاق افتاد.

این فیلم جمعه ۱۱ فروردین -ساعت ۲۴ پخش و شنبه ۱۲ فروردین -ساعت ۱۱ بازپخش می‌شود.

-------------

فیلم سینمایی طعم شیرین خیال  به نویسندگی علی میرمیرانی و نغمه ثمینی و به کارگردانی کمال تبریزی است. این فیلم  ساخته  سال  ۱۳۹۳  به تهیه کنندگی محمد علی حسین نژاد  است.
دختری به نام شیرین به معرفی داستان خواستگارش که استادش نیز هست می‌پردازد.

در  این فیلم بازیگرانی چون شهاب حسینی ، نازنین بیاتی ، نادر فلاح و نازنین فراهانی   ایفای نقش کرده اند.

این فیلم شنبه ۱۲ فروردین -ساعت ۲۴ پخش و یکشنبه ۱۳ فروردین -ساعت ۱۱ بازپخش می‌شود.

-------------

فیلم  سینمایی ربوده شده۳ Taken۳  به کارگردانی الیور مگاتون   با ژانری اکشن هیجانی  است . در خلاصه داستان این فیلم با بازی لیام نیسون ، فارست ویتاکر و مگی گریس   آمده است :  برایان که رابطه اش با همسر سابقش رو به بهبود است ،متوجه می شود که همسر سابقش با شوهرش در حال متارکه هستند . او در یک توطئه قرار می گیرد و متهم به قتل همسر سابقش می شود .او از دست پلیس فرار می کند و سعی دارد بفهمد، چه کسی برای او پاپوش دوخته  و ...
این درام حادثه ای محصول ۲۰۱۴ فرانسه است.

یکشنبه ۱۳ فروردین - ساعت ۲۴ بازپخش می‌شود.
 
 
انتهای پیام/
  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار