سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از کاهش بی سابقه حوادث شب چهارشنبه سوری نسبت به زمان مشابه خبر داد.

آخرین آمار حوادث آتش نشانی در شب چهارشنبه سوری/ هموطنان به عهد خود پایبند بودندجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این حادثه اظهار داشت: مجموع حوادث مرتبط با شب چهارشنبه سوری در پایتخت 133 مورد بوده است که این تعداد نسبت به زمان مشابه سال‌های گذشته، با کاهش چشمگیر مواجه بود.
 
 وی ادامه داد: در مراسم چهارشنبه سوری امسال، آرام‌ترین شب چهارشنبه سوری را سپری کردیم.

ملکی بیان کرد: حوادث چهارشنبه سوری به 2 قسمت قبل و بعد تقسیم می شود که همه ساله حوادث قبل از این مراسم تلفات و مصدومان زیادی در انبارهای مواد محترقه داشت اما با همکاری خوب شهروندان، در سال جاری این آمار به صفر رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: در حوادث شب چهارشنبه سوری نیز نسبت به زمان مشابه با کاهش چشمگیری مواجه بوده ایم که این آمار نشان از پایبند بودن هموطنان بر عهد و پیمان خود به منظور پاسداشت خون شهدای آتش نشان بوده است.

ملکی ضمن قدردانی از مردم فهیم کشور افزود: بسیار خرسندیم که هموطنان ضمن برگزاری مراسم، اصول ایمنی را نیز رعایت کردند، بنابراین این همکاری می تواند مبنایی در جهت ساختن شهری ایمن و همکاری با مردم در مباحث دیگر باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار