كتاب «پناهگاه بی پناه» كه به همت حوزه هنری و توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است، یك ماجرای مظلوم و بزرگ را زنده می‌كند.

كتاب «پناهگاه بی پناه» ماجرای مظلوم و بزرگی را زنده كرد
به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ مهناز فتاحی نویسنده و محقق كتاب «پناهگاه بی پناه» اظهار كرد: این اثر بعد از 29 سال بازماندگان بمباران پناهگاه پارك شیرین را دور هم جمع می‌كند و قرار است مردم شهر كرمانشاه بعد از بیست و نه سال برای پناهگاه بزرگداشت بگیرند.
 
فتاحی با تاكید بر اینكه حادثه پناهگاه پارك شیرین كرمانشاه سال‌ها فراموش شده بود، عنوان كرد: امروز كتاب «پناهگاه بی پناه» كه به همت حوزه هنری و توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است یك ماجرای مظلوم و بزرگ را زنده می‌كند.
 
عباس سروری، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان كرمانشاه، نیز در این باره گفت: پس از گذشت 29 سال از این فاجعه بزرگ انسانی كه در آن 300 نفر از جمله زنان و كودكان كشته و زخمی شدند، هیچ نشانی در تاریخ دفاع مقدس نداشت كه پس از سال‌ها تحقیق و ساعت‌ها مصاحبه (كتاب پناهگاه بی پناه) مجموع خاطرات 35 نفر از بازماندگان این حادثه بزرگ از سوی حوزه هنری كرمانشاه به بازار كتاب معرفی شد.
 
سروری اظهار داشت: پرداختن به خاطرات دفاع مقدس در حوزه تاریخ شفاهی در واقع مستندسازی اتفاقات مهم این دوران است.
 

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار