مدیر آبفای شهرها و شهرک های غرب استان تهران گفت:رایزنی ها برای تامین اعتبار مِدُل دوم تصفیه خانه شهریار و قدس با جدیت پیگیری می شود.

رایزنی برای تامین اعتبار مِدُل دوم تصفیه خانه شهریار و قدسبه گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،منصور جنتی،مدیر آبفای شهرها و شهرک های غرب استان تهران در آخرین نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران در سال 1395 که در سالن کنفرانس مجموعه مذکور برگزار شد،در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال در غرب استان تهران اظهار داشت:یکی از اولویت های اصلی و اساسی ما در خطه غربی استان تهران،تامین آب با کیفیت و مطلوب می باشد که خوشبختانه این امر خطیر،با تمامی دشواری های پیش رو،به نحو شایسته ای محقق شد و امیدواریم درآینده نیز این مسیر و سِیر موفقیت آمیز استمرار یابد.

وی افزود:یکی از توفیقات بزرگ و سازنده ما در سالجاری که به نوعی موید رفتار برون سازمانی بود،به جذب اعتبارات خارجی برای راه اندازی و افتتاح تصفیه خانه شهریار معطوف می شد که این امر نیز در نهایت امر به ثمر نشست.

جنتی عنوان کرد:تصفیه خانه مسکن مهر از دیگر دغدغه های عمده ما به شمار می رفت که با عنایت به سر ریز جمعیتی و محدودیت های اعتباراتی با اتخاذ تدابیر هوشمندانه،مدیریت شد و در اردیبهشت ماه شاهد مرتفع شدن مشکلات زیست محیطی این محدوده(مسکن مهر)خواهیم بود.

*مدل اول تصفیه خانه قدس تا پایان شهریور ماه تکمیل می شود

مدیرآبفای شهرها و شهرک های غرب استان تهران گفت:یکی از دستورکارها و راهکارهای دولت و مجموعه مذکور(آبفای غرب استان تهران)به اجرای پروژه از طریق فاینانس داخلی و بهره برداری از خطوط از مسیر اعتبارات داخلی معطوف می شود.

وی افزود:این مدل در شهر ملارد به نحو شایسته ای اجرایی شد و احداث یک تصفیه خانه اضطراری نیز در شهرستان اشاره شده در دستور کار قرار دارد که در فروردین ماه محقق می شود.

جنتی گفت:مدل اول ظرفیت تصفیه خانه شهرستان قدس از دیگر اولویت گذاری های ما در این مجموعه به شمار می رود که به فضل الهی،تا پایان شهریور ماه 96 شاهد بهره برداری و افتتاح آن خواهیم بود.

وی افزود:زمانی کیفیت آب قدس به دغدغه ای جدی مبدل شده بود،اما در حال حاضر با صراحت عنوان می کنیم آبِ این منطقه از غرب استان تهران، در زمره با کیفیت ترین آب ها قرار دارد.

مدیر آبفای شهرها و شهرک های غرب استان تهران عنوان کرد:افتتاح سیستم تلی متری در شهریار از دیگر دستورکارهای حائز اهمیتی است که با تلاش انجام شده در اواسط بهار سال 1396بهره برداری از آن محقق خواهد شد.

*کاهش سطح سفره های زیر زمینی آب در غرب استان تهران

جنتی در ادامه مراسم با اشاره به کاهش سطح آب سفره های زیر زمینی در غرب استان تهران عنوان کرد:مدیریت مساله آب مستلزم یک همگرایی و هم افزایی ویژه عمومی است و در این راستا مجموعه آبفای غرب استان تهران به سهم خود از هیچ اقدام موثر و سازنده ای دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان حفر 30 حلقه چاه در طول یکسال گذشته گفت:نقش اصحاب رسانه در ایجاد ارتباط میان ما و مردم، انکار ناپذیر است و امیدواریم در سال آینده نیز این تعامل مثبت و اثرگذار همچون گذشته استمرار یابد.

ولیزاده،مدیر روابط عمومی آبفای شهرها و شهرک های غرب استان تهران نیز در پایان این نشست،ضمن ارائه گزارش عملکرد از فعالیت های انجام شده در حوزه روابط عمومی و انعکاس اخبار و تعامل سازنده با اصحاب رسانه در طول قریب به یکسال گذشته یادآور شد:تولید 900 خبر با همیاری خبرنگاران فعال در غرب استان تهران،موید عمق تلاش انجام شده در این عرصه است که امیدوارین با همت صاحبان قلم و رسانه،در سال 1396 نیز روند روز افزونِ حُصولِ توفیقات اثر بخش ادامه یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار