گروه هنری "خوشی در آخرین ماه سال" دیروز در شهرستان ابهر به روی صحنه رفت تا لبخند را بر لبان مردم این شهرستان بنشاند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ این گروه برای سومین سال متوالی برنامه خود را تحت عنوان «خوشی در آخرین ماه سال» را با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر به اجرا در می اورد .

این گره هنری که پس از ٤ ماه تمرین مستمر، از ١٩ اسفندماه اجرای برنامه شاد و متنوع خود را تحت عنوان «خوشی در آخرین ماه سال» شروع کرده بود، روز سه شنبه بیست و سوم اسفندماه با سه اجرای پر شور، ساعات خوشی رابرای تماشاگران خود به ارمغان آورد.

ناصری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر در سانس دوم اجرا که میان تماشاگران حضور داشت، از زحمات و تلاش‌های عوامل اجرای این برنامه تقدیر و تشکر کرد.

عارف حسینی، سرپرست و کارگردان "خوشی در آخرین ماه سال" نیز گفت: امسال تیم خوشی، سه سالگی خود را پشت سر گذاشت و این امر مدیون حضور و استقبال مردم فهیم ابهر و همچنین مرهون زحمات و تلاش‌های اعضای گروه است.

وی اضافه کرد: برنامه امسال که حاصل تلاش ٤ ماهه بیش از ٣٠ نفر از هنرمندان و عوامل فنی و اجرایی بود، علی‌رغم کمبود‌های فراوان در قالب یک گروه نمایش عروسکی که کار خود را به شیوه black light ارائه دادند، یک گروه تئاتر که نمایش طنزی را به زبان ترکی اجرا کردند، نوازندگان، خوانندگان توانمند شهرستان و حضور دو مجری توانا و جوان ارائه شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.