انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو با 63 فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان از شناسايی و دستگيری 6 سارق حرفه ای و كشف 63 فقره سرقت در زاهدان خبر داد.

انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو با 63 فقره سرقت به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان گفت: در پي افزايش وقوع سرقت خودرو در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وي افزود: در راستای تشديد اقدامات کنترلی و افزايش گشت های محسوس و نامحسوس، ماموران پليس آگاهی موفق به شناسايی و دستگيری مظنونان اصلی پرونده كه افرادی سابقه دار و حرفه ای هستند شدند و با هماهنگی قضایی این سارقان رادر عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان، دستگير و به پليس آگاهی دلالت دادند. 

 رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه اظهار داشت: در بازجويي های فنی و تخصصی پليس، متهمان با مشاهده مستندات و مدارک پلیسی لب به اعتراف گشوده و در مورد شیوه سرقت های انجام شده عنوان کردند که خودروهای مدل پایین را که فاقد تجهیزات ایمنی بودند سرقت و در حاشیه شهر قطعات و لوازم آنها را برداشته و اسکلت خودرو را رها می کردند. 

سرهنگ ملاشاهی گفت: متهمان به 63 فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان زاهدان اعتراف كردند. 

 رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در پايان ضمن قدرداني از همكاری مردم با پليس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير قانوني توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق فوريت هاي پليسی 110 اطلاع رسانی كنند، تا نسبت به دستگيری مجرمان و مخلان نظم و امنیت اقدام شود.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.