هشت میلیون تردد از 25 اسفندماه تا پایان روز 29 اسفندماه در محورهای مواصلاتی مازندران ثبت شد.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از ثبت بیش از هشت میلیون تردد از 25 اسفندماه تا پایان روز 29 اسفندماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت : روزانه یک میلیون و 700 تردد در استان ثبت شده است و استان مازندران در طی این مدت در خصوص میزان تردد رتبه های دوم و سوم کشوری را دارد.

وی با بیان اینکه از اول اسفندماه سال جاری با اجرای طرح استقبال از بهار اقدامات انتظامی و ترافیکی در سطح استان به منظور برقراری نظم و امنیت بازار و روان سازی ترافیک در معابر عمومی تشدید شد. گفت : برای ایام تعطیلات نوروز نیز با راه اندازی قرارگاه نوروزی در مرکز استان و 22 شهرستان تابعه اقدامات انتظامی و ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به افزایش حجم تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان و حضور مسافران در ایام تعطیلات نوروز در اماکن تفریحی و گردشگری استان اقدامات ویژه انتظامی و ترافیکی پیش بینی و به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از ساماندهی گشت های انتظامی و راهور خبر داد و گفت:هزار و 500 گشت پلیس شامل گشت های موتوری، خودرویی و گشت پیاده برای برقراری نظم و امنیت نوروز بکارگیری شد.

سردار میرفیضی افزود: در ایام تعطیلات نوروز 53 ایستگاه پلیس در تفرجگاه ها، سواحل دریا و محل استقرار مسافران مسئولیت ارائه خدمات به شهروندان و مسافران را برعهده دارند.

وی از ایجاد 220 مقرانتظامی در مراکز شهرستان ها، کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان خبر داد و گفت : بیش از هفت هزار نیروی پلیس در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز در کنار دیگر سازمان ها و دستگاه های اجرایی و امدادی و خدماتی به شهروندان و مسافران خدمات رسانی می کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: 650 اکیپ خودرویی به همراه 281 پایگاه امداد و نجات، نیروهای پلیس افتخاری، راهوران محله و همیاران پلیس، ماموران انتظامی را در ایام تعطیلات نوروز یاری خواهند کرد.

سردار میرفیضی با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در ایام تعطیلات نوروز،گفت: در ایام تعطیلات نوروز در استان ایستگاه های فرهنگی پلیس با هدف اطلاع رسانی،آگاهسازی عمومی و ارائه خدمات مددکاری و مشاوره ای به شهروندان و مسافران ارائه می کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار