رییس اتحادیه روغن‌فروشان، اتوسرویس، خدمات لاستیک و فیلترسازان تبریز، گفت: برای ارایه خدمات و استقبال ویژه از مسافران نوروزی، کشیک‌‌های نوروزی در مناطق مختلف و مبادی ورودی و خروجی کلانشهر تبریز مستقر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جلیلی گفت: با توجه به اینکه شهر تبریز به عنوان «‌پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018» انتخاب شده و انصافا با تلاش رسانه‌های استان به ویژه خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان شهر تبریز در سراسر کشور هم معرفی شده و این امر موجب شده تا امسال شاهد حضور گردشگران داخلی باشیم.
 
وی تصریح کرد: در این زمینه برای پاسخگویی به نیازهای مسافران نوروزی به خدمات خودرویی شامل تعویض روغن و فیلتر، خدمات لاستیک و ... به ابتکار اتحادیه صنف روغن فروشان، اتوسرویس، خدمات لاستیک و فیلترسازان تبریز، کشیک‌های نوروزی در 17 شعبه به شیفت مستقر شده‌اند.
 
جلیلی، در ادامه از ایجاد اکیپ استقبال از مسافران نوروزی با مشارکت شهرداری منطقه 6 تبریز خبر داده و اضافه کرد: با مشارکت شهرداری منطقه 6 تبریز و با همکاری شرکت روغن موتور پروفی کار، اکیپ استقبال از مسافران نوروزی در محل پلیس راه تبریز – مرند دایر شده و با پکیج از مسافران نوروزی استقبال می‌گردد.
 
وی اظهارداشت: در این اکیب پکیج فرهنگی شامل بوگیر خودرو، دستمال کاغذی، نقشه تبریز، بروشورهای راهنمایی گردشگری و معرفی تبریز در راستای برنامه تبریز 2018 توزیع می‌گردد که مسافران محترم نوروزی لیست کیشک‌های نوروزی را هم از اکیپ مستقر شده دریافت و برای هرگونه سوال با شماره  04135245729 تماس حاصل فرمایند.
 
شایان ذکر است: این اولین باری است که یک اتحادیه صنفی همسو با سایر دستگاه‌های فعال در امر سفرهای نوروزی و گردشگری به صورت خودجوش اقدام به استقبال از مسافران نوروزی و توزیع شیرینی و نقشه و ... می‌کند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.