فتحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

4مفقودی در سیل نوروزی/رهاسازی 401خودروی گرفتار در برف و کولاک

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: طی سه روز گذشته به یک هزار و 340 تن در 11استان گرفتار سیل شده بودند امداد رسانی شد.

4مفقودی در سیل نوروزی/رهاسازی 401خودوری گرفتار در برف و کولاکشاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی در سطح کشور طی سه روز گذشته، اظهار داشت: 11استان ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی و رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، لرستان و هرمزگان تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار گرفته‌اند و امدادرسانی در 45 محور انجام شده است.

وی گفت:  یک هزار و 340 تن از هموطنان در استان از خدمات امدادی بهره مند شده و 31 نفرنجات یافته اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه  4 نفر در سیل استان بوشهر در شهرستان دیر مفقود شدن،گفت : 83 تیم عملیاتی متشکل از 317 امدادگر و نجاتگر نسبت به ارائه خدمات امدادی به هموطنان در این استان ها اقدام کردند.

وی گفت: امدادگران علاوه بر تخلیه آب از 198 واحد مسکونی با به کارگیری 32 دستگاه پمپ و لجن کش، به 17 تن خدمات سرپایی ارائه داده و 187 نفر را هم اسکان اضطراری دادند. همچنین 71 خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده و 32 دستگاه چادر، 410 تخته پتو، 123 تخته موکت، 211 کیلوگرم نایلون و 900 قوطی کنسروجات نیز میان متاثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است و امدادرسانی در فارس و کرمان ادامه دارد.

فتحی به عملیات برف و کولاک طی 3 روز گذشته اشاره کرد و افزود: 12 استان آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوین، کرمان، کردستان، گیلان و لرستان متاثر از برف و کولاک بودند که در 26 محورامدادرسانی صورت گرفته و 2هزار و 700تن  خدمات امدادی دریافت کردند.

وی با اشاره به اسکان اضطراری 202 نفر و رهاسازی 401 دستگاه خودرو از برف، گفت: این عملیات با مشارکت 40 تیم عملیاتی شامل 134 امدادگر و نجاتگر انجام شده و 426 بسته غذایی و 90 تخته پتو  میان مسافران در راه مانده توزیع شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار