سرپرست اورژانس کشور گفت: پزشک و بازیکن مصدوم چینی از عملکرد اورژانس مستقر در ورزشگاه آزادی احساس رضایت کرد که در جریان این بازی ۴۷ مصدوم به صورت سرپایی خدمات اورژانسی دریافت کردند.

احساس رضایت پزشک و بازیکن مصدوم چینی از عملکرد اورژانس مستقر در ورزشگاه/ ۴۷ مصدوم به صورت سرپایی خدمات اورژانسی دریافت کردندبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی اورژانس کشور پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور گفت:در ساعت 17:35دقیقه پس از زدن گل تیم ملی ایران بازیکن تیم ملی چین دچار مصدومیت از ناحیه بینی شد که منجر به شکستگی آن گردید.

وی بیان کرد: بلافاصله اقدامات درمانی توسط تکنسینهای اورژانس تهران (وحید محبی-محمد اسحاقی) با نظارت صمدپور صورت گرفت و پانسمان و کنترل خونریزی و بی حرکت سازی انجام شد.

سرپرست اورژانس کشور تصریح کرد: پس از تخلیه ترشحات داخل دهان و بینی، راه هوایی کاملا باز شد و کنترل علایم حیاتی صورت گرفت که با نظر مستقیم پزشک تیم چین به دلیل پایین بودن فشار خون سرم تراپی واکسیژن درمانی انجام شد.

وی افزود: شست و شو و پاکسازی دستها و صورت انجام و بهبودی حاصل شد که بازیکن و پزشک تیم چین با احساس رضایت و آرامش، پس از اتمام بازی به کمپ تیم چین انتقال داده شدند.

کولیوند یادآور شد: در این بازی ۴۷ نفر به صورت سرپایی از خدمات اورژانسی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.