معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: با توجه به اظهارات وزیر آموزش و پرورش، مسافران در نوروز سال 97 نمی توانند از مدارس برای اسکان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، زهرا احمدی پور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اظهارداشت: وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که با اسکان مسافران نوروزی در مدارس مخالف است و به نظر می رسد در نوروز 97 دیگر مسافران نوروزی نمی توانند از مدارس برای اسکان استفاده کنند.

 وی عنوان کرد: از اکنون باید به فکر جایگزینی برای مدارس باشیم تا مردم کماکان بتوانند مسافرت های ارزان داشته باشند.
 
معاون رییس جمهوری افزود: استان کرمانشاه این ظرفیت را دارد که با ایجاد مراکز اسکان ارزان قیمت زمینه را برای ورود گردشگران آماده کند.
 
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه بخش اعظمی از دغدغه های کرمانشاه در زمینه گردشگری دغدغه های ملی هستند، تاکید کرد: نگاهی که در کرمانشاه برای توسعه از راه گردشگری وجود دارد با استقبال سازمان رو به رو می شود.
 
احمدی پور در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با ثبت جهانی میراث فرهنگی گفت: باید تنوعی در ثبت های جهانی خود ایجاد کرده و ایران را به مردم جهان معرفی کنیم.
 
وی ادامه داد: اولویت های ما برای ثبت جهانی میراث فرهنگی استان کرمانشاه ثبت جهانی بافت منطقه اورامانات و محور ساسانی محسوب می شوند.
 
وی تاکید کرد: در بخش های عشایری و شهری تمام تلاش خود را برای توسعه گردشگری در استان کرمانشاه به کار خواهیم گرفت.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.