مسئول کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر شهر اصفهان از تردد روزانه 50 هزار ماشین در پارکینگ های شهر اصفهان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی عبدالهی در نشست ستاد هماهنگی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان که در هنرستان ابوذر برگزار شد، یکی از دغدغه های اصلی این کمیته را تامین فضای پارک خودرو برای مسافران اعلام و اظهار کرد: علاوه بر ارائه پارکینگ های شهری به مسافران سعی شد فضاهای دیگر که قابلیت استفاده برای خودروها را دارد به پارکینگ تبدیل کنیم.

وی آمار استفاده از پارکینگ های شهرداری را اعلام کرد و گفت: روزانه 50 هزار تردد در پارکینگ های شهر انجام می شود. 

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اینکه تقاضای زیاد و عرضه کم پارکینگ های شهرداری، باعث کاهش خدمات این مکانها نشد، گفت: علی رغم تقاضای زیاد قیمت این مکانها نیز افزایشی نداشته است.

وی در مورد رضایت مندی مسافران از استفاده از پارکینگ ها گفت: تاکنون شکایتی از سامانه 137 به کمیته ارائه نشده است و این نشان از رضایت مردم است، همچنین کمیته حمل و نقل رضایت خوبی از پارکینگ داران دارد.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر با بیان اینکه قبل از نوروز برای ساماندهی و تجهیز پارکینگ های شهرداری 20 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: از این پس نیز درصدد هستیم تا با افزایش اعتبارات، در راستای افزایش ظرفیت پارکینگ ها گام برداریم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار