مسئول گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان ازوجود 41 واحد اقامتی و پذیرایی در شهرستان با ظرفیت اقامتی 1670 تخت و آمادگی کامل آن برای ارائه خدمات خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله ناصحی پوربا اشاره به جایگاه ویژه گردشگری شهرستان و استقبال بی نظیر هموطنان در سفرهای نوروزی 1396 برای آشنائی با فرهنگ و تمدن غنی شهر کاشان، از رشد قابل توجه تقاضای اقامت در این شهرستان خبر داد و افزود: به موازات این اقبال عمومی سرمایه گزاران بی شماری برای ایجاد زیر ساخت اقامتی و پذیرائی ترغیب شده و خدمات شایسته ای را در حال حاضر به گردشگران ارائه می نمایند.

رئیس کمیته ارزیابی و عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان فعالیت 2 شرکت خانه مسافر را با ساماندهی بیش از 200 واحد مسکونی اقدامی در راستای تأمین نیازهای تکمیلی و موقت اقامت در شهرستان دانست و عنوان نمودکه اقامت فرهنگیان نیز توسط کمیته اسکان و رفاه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان در قالب آماده سازی 130 مدرسه و 110 کلاس و نیز تجهیز حسینیه ها برای مواقع اضطراری در حال انجام می باشد.

ناصحی پور با اشاره به حضور میلیونی میهمانان نوروزی ظهور افراد سودجو با عنوان کلید به دست را امری غیر قابل اجتناب دانست و افزود: در شهرستان کاشان با همکاری کمیته انتظامی و امنیت ستاد هماهنگی خدمات نو با مسئولیت فرماندهی انتظامی، توسط عوامل اداره نظارت بر اماکن عمومی اقدامات مستمری در جلوگیری از فعالیت و برخورد با ایشان صورت گرفت.

ناصحی پور رضایت مندی نسبی گردشگران از مراکز اقامتی و پذیرائی و عدم وصول هرگونه شکایتی را از این واحدها نشانه اهتمام مدیران این مراکز در ارائه خدمات کیفی و کمی مطلوب و نتیجه بازرسی های مستمر از تأسیسات اقامتی شهرستان دانست.

وی از وجود 41 واحد اقامتی و پذیرایی در شهرستان با ظرفیت اقامتی 1670 تخت و آمادگی کامل آن برای ارائه خدمات خبر داد و افزود: مجموع اقامت دائم و موقت شهرستان در ایام نوروز 12 هزار تخت می باشد.

ناصحی پور در پایان ضمن دعوت از هموطنان عزیز برای انتخاب مقصد کاشان در ایام باقیمانده تعطیلات نوروز هشدار داد از هرگونه تماس با کلید به دستان و یا اخذ اقامت از ایشان خودداری نموده و توصیه کرد در صورت تکمیل بودن ظرفیت اقامت دائم، گردشگران می توانند به ستادهای مرکزی اسکان مراجعه نمایند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.