اصفهان؛

حضور 400 دانش آموز کاشانی در پایگاه مطالعات نوروزی

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان، از حضور 400 دانش آموز این شهرستان در پایگاه‌های مطالعاتی در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید رضا کوچکی  اظهار داشت: استمرار مطالعه در تعطیلات نوروزی، فرصت طلایی برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان سال چهارم متوسطه است که داوطلب شرکت در آزمون ورودی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی هستند و باید برای استفاده هدفمند از آن برنامه ریزی کرد.

به گفته وی، افزایش سطح کمی و کیفی فعالیت های آموزشی و ساماندهی کردن مطالعات دانش آموزان با استفاده از شیوه های علمی و با حضور مشاوران تحصیلی از جمله اهداف این طرح است که برای چهارمین سال در شش دبیرستان شهرستان کاشان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: با هدف افزایش تعامل با مدارس غیر دولتی کاشان و استفاده از ظرفیتهای متقابل، برای نخستین سال، 3 واحد آموزشی غیر دولتی نیز در اجرای این طرح شرکت کرده اند.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان تاکید کرد: فعالیت این پایگاه ها به منظور فراهم کردن بستر مناسب و آرام برای مطالعات درسی دانش آموزان است و حضور منظم دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی درسی برای افزایش بهره وری به عنوان یکی از نقاط قوت این پایگاه ها بشمار می رود.

کوچکی گفت: دبیرستان دخترانه شاهد و دبیرستان خواجه نصیر برای دانش آموزان دختر و سالن مطالعه مرکز تحقیقات، دبیرستان شهید بهشتی، دبیرستان حاج عباس کریم و دبیرستان خیاط زاده نیز برای دانش آموزان پسر به عنوان پایگاه مطالعاتی نوروزی به ارائه خدمات می پردازند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار