فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت:مناطق دیدنی و تاریخی این شهرستان از قبیل"شهرسوخته" که قدمت آن به 3200 ق.م بر می گردد می تواند بهترین مقصد گردشگری برای مسافران باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ غلامرضا نجابت فرمانده انتظامی شهرستان زابل  ضمن گرامیداشت سال نو، اظهار کرد: با توجه به ایام نوروز و سفرهای نوروزی، اين شهرستان با جاذبه های گردشگری منحصر به فرد خود می تواند یکی از مقاصد گردشگران  در سطح  استان باشد. 

سرهنگ نجابت گفت:  امنيت که بستر ساز توسعه اقتصادي و گردشگري به حساب می آید در این شهرستان در بهترین شکل ممکن حاکم می باشد. 

فرمانده انتظامي شهرستان زابل تصریح کرد: پلیس در این ایام در کنار سایر دستگاه‌های خدماتی و امدادی،آماده استقبال از مسافران نوروزی  و گردشگران در سطح شهرستان می باشد و تمام امکانت خود را برای برقراری امنیت مطلوب در شهرستان به کار گرفته تا خاطری خوش در ذهن مسافران نوروزی به یادگار بماند. 

اين مقام انتظامي ضمن دعوت ازگردشگران و بازدید مناطق دیدنی و تاریخی این شهرستان، افزود : علاوه بر شهرسوخته جاذبه های گردشگری دیگری از قبیل" کوه خواجه، قلعه رستم، مقبره بی بی دوست، حسینیه آقاصدر، حوزه علمیه حاج آقا صدر،  دهانه غلامان،  چاه نیمه، ارگ سه کوهه، موزه مردم شناسی زابل ، بازار و ... " در این شهرستان وجود دارد و پلیس باآمادگي، اقتدار و اتخاذ تدابير لازم در تامين امنيت،حفظ و حراست ميراث ارزشمند و گرانبهاي فرهنگي، تاريخي و گردشگري با پشتكار و تلاش شبانه روزي در اين حوزه فعالیت می کند .  

انتهای پیام /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار