سرپرست اورژانس کشور با اشاره به اینکه ۱۵۶ پایگاه اورژانس ویژه روز طبیعت در پایتخت به حالت آماده‌باش است، گفت: تعطیلات پایانی نوروز به صورت کامل توسط اورژانس پوشش داده می‌شود.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرحسین کولیوند با بیان اینکه تعطیلات پایانی نوروزی به طور کامل توسط اورژانس پوشش داده می‌شود، گفت: رعایت نکات ایمنی ویژه روزهای پایانی تعطیلات توسط مردم و مسافران اهمت ویژه‌ای دارد.
 
وی با اشاره به اینکه اورژانس کشور برای تعطیلات پایانی نوروز تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است، گفت: در پایتخت 135 پایگاه درون شهری و 21 پایگاه جاده‌ای در حالت آماده‌باش هستند.
 
سرپرست اورژانس کشور اعلام کرد: مرکز ارتباطات اورژانس و سامانه 115 برای دریافت تماس‌های مردمی نیز در آمادگی کامل قرار داشته و پایگاه اورژانس هوایی با شعاع عملیاتی 150 کیلومتر مربع نیز برای انجام ماموریت در حالت آماده‌باش است.
 
کولیوند افزود: 110 دستگاه آمبولانس و 25 موتور آمبولانس برای بوستان‌ها و اماکن تفریحی در نظر گرفته شده که خدمات لازم در این زمینه به مردم ارائه شود.
 
وی با اشاره به آمادگی ایستگاه‌های سلامت در محورهای ورودی و خروجی شهر تهران، گفت: با هماهنگی ستاد هدایت بیماران دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در شهر تهران اقدامات لازم صورت گرفته است.
 
وی اضافه کرد: از هموطنان می‌خواهیم در روزهای پایانی سال نکات ایمنی را رعایت کرده و از مصرف لبنیات غیربهداشتی و غیر پاستوریزه خودداری کنند. همچنین توجه داشته باشند کودکان در برابر بیماری‌هایی همچون آنفلوآنزا و اسهال آسیب‌پذیر بوده لذا مراقبت‌های بیشتری نسبت به آنها داشته باشند.
 
منبع:فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.