طلاب اعزامی از حوزه علمیه قم به مدت 240 ساعت در ایستگاهای فرهنگی پلیس مازندران در تعطیلات نوروزی مشارکت داشتند.

سرهنگ باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای استفاده از ظرفیت طلاب و کارشناسان مذهبی در ایستگاه های فرهنگی پلیس در ایام نوروز و ارائه خدمات مشاوره ای به شهروندان و مسافران نوروزی، طلاب حوزه علمیه قم با حضور در ایستگاهای فرهنگی پلیس به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مشغول شدند.

وی افزود: 35 طلبه از گروه های تبلیغی بقیه الله بابلسر، حامیان ولایت بابل، راهیان نور فریدونکنار، منادیان ظهور محمودآباد و وصال یار ساری به مدت 240 ساعت همه روزه ضمن ارائه خدمات مشاوره ای، نماز جماعت را در ایستگاه های فرهنگی پلیس اقامه می کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران یکی از اهداف و دستاوردهای این مشارکت را کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه هدف برشمرد و گفت : این همکاری ها در ایام تابستان و در طرح های سالم سازی دریا استمرار خواهد داشت.

سرهنگ باقری به برگزاری مسابقه عکس نماز در طبیعت در ایام نوروز در فضای مجازی با همکاری این گروه های تبلیغی خبر داد و افزود: مسابقه عکس نماز در طبیعت که با استقبال زیاد هموطنان از اقصی نقاط کشور روبرو شد تا پایان روز 14 فروردین ماه تمدید شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.