وزیر ارتباطات گفت: بنده قطعا نامزد انتخابات ریاست جمهورى نمی‌شوم و از کاندیداتورى روحانى حمایت می‌کنم.

واعظی: اختلال به وجود آمده در شبکه مخابراتی مشهد به دلیل حجم بالای برقراری تماس استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز چهارشنبه (16 فروردین ماه) در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: کاربران تلگرام در ایران قابل مقایسه با کشورهای دیگر نیستند چرا که استقبال بسیار گرمی از این شبکه اجتماعی شده است.

وی ادامه داد: این‌گونه خدمات از طریق شبکه‌هایی که اپراتورها در آن‌جا سرمایه‌گذاری کرده‌اند ارائه می‌شود یعنی اگر اپراتورها راضی به ارائه خدمات نباشند ارائه این سرویس‌ها با مشکل روبرو می‌شود. ما اکنون اجازه داده‌ایم اپراتورها بررسی کنند که سرویس های جدید تلگرام چه تاثیری بر وضعیت اقتصادی آنها می گذارد. ما دنبال اقدامی هستیم که هم مردم راضی باشند و هم اپراتورها، البته ما نمی توانیم اپراتورها را اجبار کنیم که صوت را سرویس کنند.

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پیام‌رسان ویسپی جایگزین تلگرام می‌شود یا خیر، اضافه کرد: در دنیای امروز هیچ برنامه و پیام‌رسانی جایگزین برنامه و شبکه دیگری نمی‌شود در حال حاضر در ایران و بسیاری از کشورهای جهان انواع و اقسام شبکه‌های اجتماعی فعال هستند، هر یک با ارائه خدمات جایگاه خاصی برای مردم و کشورها دارند بر این اساس ویسپی و تلگرام هر یک جایگاه خود را دارند و قرار نیست جایگزین دیگری شوند.

وی در واکنش به زمزمه‌های کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بنده قطعا نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شوم و از کاندیداتوری حجت الاسلام روحانی حمایت می‌کنم چرا که وی در دوره دوم ریاست جمهوری خود قادر خواهد بود اقدامات خود را شفا‌ف‌تر به منصه ظهور برساند.
 
انتهای پیام/ 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار