رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی اعتماد مردم به جامعه پزشکان را بالا دانست و گفت: پزشکان تمام وقت به مردم و جامعه خود خدمت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم بازدید نوروزی در جمع پزشکان با اشاره به حرفه پزشکی اظهار داشت: من خودم اصالتا یک پزشک هستم که در بعضی مواقع ضرورت پیدا می‌کند به کارهای سیاسی بپردازم و هیچ صنفی به نظر من به اندازه پزشکی اینطور تمام قد و تمام وقت به جامعه و مردم خدمت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه روحانیت و پزشکان همیشه مورد اعتماد مردم هستند، عنوان کرد: هر کسی مشکلی داشته باشد با پزشک در میان می‌گذارد و خوشبختانه کشورمان تجربه طولانی در علم پزشکی دارد.

ولایتی عنوان کرد: پزشکان همیشه مورد اعتماد مردم هستند و باید این اعتماد را حفظ کرد. دین اسلام نیز همواره احترام به پزشک را یادآوری کرده و پزشکان باید حرمت این اعتماد را نگه دارند.

وی ادامه داد: میزان شکایات از حکیمان کم شده است و امروزه با وجود ۲ برابر شدن جمعیت، تعداد اطبا ۱۰ برابر شده و خوشبختانه باید بگویم که تعداد جرائم پزشکی بسیار کم بوده و این مساله نشان دهنده سرمایه‌های کشور است.

وی یادآور شد: سلامت مردم سرمایه اصلی است و اعتماد بین پزشکان به وسیله مردم باید حفظ شود، زیرا شفا و التیام درد در دست خدا است و ارتباط خوبی بین مردم و پزشکان وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار