وزير كشور صبح امروز پس از ورود به كرمانشاه مورد استقبال استاندار و معاونان استانداری قرار گرفت و سپس به شهرستان پاوه رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛دكتر رحمانی فضلی در بدو ورود به شهرستان پاوه با حضور در يادمان شهدای پاوه به مقام شامخ شهدای اين شهرستان ادای احترام كرد.
وزیر کشور در جمع علما ، روحانیون و مردم پاوه و اورامانات با اشاره به اینکه

رشادت مردم این دیار در  روزهای سخت دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است گفت :مرز فرصت مناسب برای توسعه منطقه پاوه و اورامانات است و وزارت کشور روند رسمی شدن مرز شوشمی را با جدیت دنبال می کند

رحمانی فضلی افزود: بخش عامه مردمی که در مرز زندگی می کنند امورات آنها وابسته به مبادلات مرزی است که بایدآن ها را از کسانی که در امر قاچاق نقش آفرینی می کنند مجزا کرد و این تاکید رهبر انقلاب است.

وزیر کشور با اشاره به انجام قاچاق از مبادی اصلی گفت: کنترل کالاهای وارداتی به کشور از مبادی رسمی توسط وزارت اقتصاد و دارایی با سیستم های خوبی که تعبیه کرده انجام می شود که تقریبا این کنترل حدود ۷۰ درصد از امکان دخالت انسان بیرون آمده است.

وی ادامه داد: با توجه به این اقدامات سال گذشته ما هم میزان وصول گمرکی زیادتر و هم کنترل بیشتری داشتیم.

 دیدار وزیر کشور با علما و روحانیون در مسجد جامع شهرستان پاوه برگزار شد.

معاونان وزیر کشور، استاندار كرمانشاه و تنی چند از مديران ستادی وزارت كشور و استانداری، وزير كشور را در سفر به شهرستان پاوه همراهی می كنند.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.