نقش فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیرعامل یکی از شرکت‌های فناور کشورمان گفت: طی ۵ سال اخیر فارغ‌التحصیلان بسیاری جذب این شرکت شده و کارهای تحقیقاتی را به انجام رساندند.

مهشید غیاثی مدیرعامل یکی از شرکت‌های فناور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش تعیین کننده افزودنی‌های پی وی سی در صنعت اظهار داشت: این افزودنی‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در پایداری و کیفیت پی‌وی سی (PVC) ایفا می‌کند.

وی بیان کرد: استفاده به اندازه و دقت پایدارکننده‌ها زمینه‌ساز تولید پی‌وی‌سی با کیفیت و ارتقای صنایع وابسته به این ماده است و استفاده از ماده باکیفیت بر اساس دانش فنی به روز اهمیت این مسئله را بالا می‌برد، زیرا میزان قابل توجهی از محصول نهایی را درگیر می‌کند.

غیاثی عنوان کرد: بیش از نیمی از نیاز کشور به این فرآورده در داخلی تولید می‌کنیم ضمن این‌که یک‌چهارم تولیدات در حوزه‌های گوناگون به بازار بین‌المللی عرضه می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به این‌که مؤلفه‌های مصرف و نیاز مشتریان روزبه روز در حال تغییر است، شرکت‌های فعال در این حوزه از جمله ما باید تولیدات خود را با نیاز روز تطابق دهیم. 

این فعال فناور یادآور شد: طی پنج سال اخیر تعداد زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاهی جذب این شرکت شده و اکنون بخش تحقیق و توسعه به طور کامل به دست افراد تحصیل‌کرده و کارآزموده اداره می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار