وزیر کشور قطع 75 درصد درآمدهای کشور از وابستگی به نفت را جزو افتخارات انقلاب اسلامی دانست.

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در جمع علمای اهل سنت استان کرمانشاه و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع پاوه، کثرت اقوام و ادیان را نقطه قوت نظام اسلامی دانست و افزود: سال‌های متمادی اقوام ایرانی با باورهای مختلف در کنار یکدیگر با صلح و آرامش زندگی می کنند و این موجب حیرت دشمنان شده است.


وی تفرقه را خواست دشمنان دانست و گفت: باید با وحدت بین مذاهب و اقوام، امنیت و اقتدار کشور را زیر لوای رهبری حفظ و تقویت کنیم.

رحمانی فضلی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی هیچ گاه در برابر زورگویی و زیاده خواهی دنیای استکبار سر تعظیم فرود نمی آورند.

وی موفقیت جوانان و دانشمندان ایران اسلامی را در عرصه های علمی، آموزشی، هسته ای و نظامی یادآور شد و گفت: دوستان و دشمنان ما معتقدند که ایران از امن ترین کشورهای دنیاست و می تواند نقش مهمی در امنیت منطقه داشته باشد.

وزیر کشور با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) در 26 مرداد سال 58 و تبعیت مردم پاوه از امام و رهبری برای مقابله با دشمنان سرسپرده گفت: رشادت و فداکاری مردم این دیار از کشور اسلامی‌مان در آن روزهای سخت و دوران دفاع مقدس فراموش ناشدنی است.

وی تفاوت حکومت اسلامی را با حکومت های مادی‌گرا که هویت انسانی را هدف قرار داده‌اند، دعوت به عشق، وحدت، مهربانی و خداجویی دانست و گفت: باید اسلام را که دین محبت و نوع‌دوستی است به درستی به جهانیان نشان داد.

وزیر کشور با اشاره به اثرات مخرب تفکرات انحرافی نظیر داعش و گروه‌های تندرو که اسلام را ستیزه جو و دین خشونت معرفی می کنند، افزود: این فکر و حرکت آنان موجب اسلام هراسی در دنیا می شود.

وی تصریح کرد: وظیفه و رسالت ما به عنوان مسلمان در قبال این حرکت گروه‌های انحرافی و تندرو این است که با عطوفت، وحدت و مهربانی چهره واقعی اسلام را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.