مدیرکل راه‌آهن شمالشرق 1 از کاهش پنج درصدی تاخیرها در راه‌آهن شمالشرق کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل راه‌آهن شمالشرق ایمنی بالا و ارزان بودن سفرهای ریلی، اقبال به سفر از طریق خطوط ریلی رو به رشد ارزیابی و تصریح کرد: تنها در تعطیلات امسال بیش از 615 هزار نفر از کریدور ریلی استان سمنان عبور کردند.
 
فرشاد زادخود در ادامه گفت : با ابراز رضایت از خدمات راه‌آهن شمالشرق(1) در سفرهای نوروزی امسال در محدوده شمال شرق کشور اظهار کرد: منطقه سمنان، متوسط تاخیر قطارها در این منطقه به ازای هر رام قطار 14 دقیقه است.
 
وی با اشاره به  افزایش 9 درصدی ضریب اشغال در سفرهای ریلی منطقه شمال‌شرق (1) خبر داد و افزود: ضریب اشغال در قطارهای این منطقه به 82 درصد رسیده که نشان از اقبال روزافزون به این سفر ایمن دارد.
 
زادخورگفت: به فعال‌سازی همه ظرفیت‌های راه‌آهن شمالشرق(1) در ایام سفرهای نوروزی گفت: در این ایام بیش از یک‌هزار و 800 رام قطار برای جابجایی مسافران به کار گرفته شده است.
 
زادخور با اشاره به افزایش سفرهای نوروزی که با مقصد استان سمنان انجام شدند اضافه کرد: از مجموع بیش از 615 هزار مسافری که از کریدور ریلی استان سمنان استفاده کردند بیش از 50 مسافر به مقصد سمنان سفر کردند و مابقی از این کریدور ریلی مهم عبور کردند.
مدیرکل راه‌آهن شمالشرق 1خاطرنشان کرد: به طور متوسط معمولا 10 تا 15 درصد مسافران برای سفر از طریق ریلی سفر می‌کنند.
 
وی راه‌آهن شمال‌شرق را از گسترده‌ترین مناطق راه‌آهن در ایران نام برد و گفت: این منطقه خطوط ریلی چندین استان شمال‌شرق کشور را دربرمی‌گیرد. 
 
انتهای پیام / ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار