53 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در زرقان تعیین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرشاد کوشا بخشدار زرقان شیراز گفت: 53 شعبه اخذ رای برای برگزاری 2 انتخابات پیش رو در این بخش تعیین شده که از این تعداد 50 شعبه ثابت و سه شعبه سیار است.
 
کوشا افزود: از تعداد شعب ثابت، 15 شعبه برای شهر زرقان، چهار شعبه برای شهر لپویی و 31 شعبه در روستاهای این بخش در نظر گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: شعب سیار ویژه انتخابات ریاست جمهوری و با هدف اخذ رای از کارگران صنایع، کارخانه ها و همچنین مراکز درمانی بخش زرقان اختصاص داده شده است.
 
کوشا بیان کرد: برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 209 نفر از بخش زرقان داوطلب شده اند.
 
وی ادامه داد: از این تعداد، 44 نفر در شهر زرقان، 16 نفر در شهر لپویی و 149 نفر در روستاهای این بخش داوطلب حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.
 
کوشا بیان کرد: نزدیک به یک هزار و 100 نفر در بخش های مختلف اعم از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، وظیفه برگزاری انتخابات را در بخش زرقان برعهده خواهند داشت.
 
وی اظهار داشت: صلاحیت کاندیداها در هیات های اجرایی در حال رسیدگی است و طبق روز شمار انتخابات به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
 
کوشا گفت: هیات اجرایی مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 22 فروردین 96 تشکیل شده و در 2 روز آینده اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری نیز مشخص خواهد شد.
 
بخشدار زرقان تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم به ویژه در بحث امنیتی برای برگزاری این دوره از انتخابات در بخش زرقان پیش بینی شده است.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود.
 
زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
 انتهای پیام/ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار