مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:

آب های خلیج فارس در استان بوشهر از غروب شنبه متلاطم و مواج می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از مواج شدن آب های خلیج فارس در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  نادر شفیع‌ حدایی مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و بروز وزش باد شدید با سمت شمال غربی، سواحل و خلیج فارس در استان بوشهر از غروب شنبه به مدت دو روز متلاطم و مواج می‌شود.
 
شفیع‌حدایی با بیان اینکه آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و طی ساعاتی افزایش ابر پیش بینی شده اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده وزش ملایم باد و افزایش پوشش ابر طی 24 ساعت آینده است.
 
وی با بیان اینکه انتظار می‌رود طی ساعاتی از بعدازظهر و شب بر روی دریا اندکی به سرعت وزش باد افزوده شود تصریح کرد: پیش بینی می‌شود از فردا بتدریج جهت وزش باد  در استان بوشهر به سمت شمال غربی تغییر یافته و از اواخر وقت فردا و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته پیش رو ، خلیج فارس مواج و متلاطم شود.
 
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر  از بروز پدیده گرد و غبار در استان بوشهر خبرداد و افزود: در 24 ساعت آینده بروز پدیده گرد و خاک و کاهش دید افق و کیفیت هوا در استان بوشهر دور از انتظار نیست.
 
شفیع‌خدایی از متلاطم شدن خلیج فارس در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد:  بر اساس نقشه‌های هواشناسی و بروز  وزش باد شدید با سمت شمال غربی، سواحل و خلیج فارس در استان بوشهر از غروب شنبه به مدت دو روز متلاطم و مواج می‌شود.
 
وی با اشاره به ارتفاع موج دریا در استان بوشهر گفت: ارتفاع موج دریا در استان بوشهر  از روز شنبه 30 تا 90 سانتیمتر و طی ساعات بعدازظهر و شب در سواحل شمالی و مرکزی خلیج فارس تا 120 سانتیمتر پیش بینی می‌شود.
 
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با تاکید بر پرهیز از دریاروی شناورهای سبک به ویژه قایق‌ها تصریح کرد: با توجه به مواج بودن دریا در استان بوشهر ضمن پرهیز از توقف در سواحل، از دریاروی قایق‌ها جلوگیری شود.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.