اولویت برگزاری انتخابات هم برای مسئولان و داوطلبان و هم برای مردم باید لزوم حفظ قانون گرایی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت : مردم نباید اجازه دهند که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نامزدهای انتخاباتی از قانون تخطی کنند.

وی با اشاره به پایان مراسم اعتکاف گفت: متولیان این امر باید اثر گذاری اعتکاف را بررسی و برکات آن را هم برای مردم تبیین کنند.

خطیب جمعه بندرعباس با گرامیداشت روز 29 فرودین گفت: روزی که ارتش ندای امام خمینی (ره) را پاسخ داد خاندان فاسد پهلوی و قلدران آن زمان مایوس شدند .

آیت الله نعیم ابادی افزود: سردمداران رژیم پهلوی نمی دانستند که با ارتشی روبرو هستند که مسلمان و عاشق سرور و سالار شهیدان بوده و هیچ گاه زیر بار حرف زور نمی رود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا دیگر حرفی برای گفتن در محافل سیاسی ندارد گفت: پوشالی بودن قدرت آمریکا بر همگان ثابت شده و در مناسبات سیاسی و جهانی این قدرت پوشالی رو به تضعیف بیشتر است .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: کسانی که دل به امریکا سپردند بدانند بر اساس مفاهیم نورانی قران دل به خانه ی پوشالی و سست عنکبوت بستند.
انتهای پیام /ز 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.