رکورددار هفتگانه کشورمان گفت: خوشبختانه در مسابقات آغاز فصل توانستم اشکالات تکنیکی ام را شناسایی کنم.

سپیده توکلی نیک در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد کیفیت رقابت های آغاز فصل قهرمانی کشور بیان کرد: مسابقه‌های امسال خیلی زود برگزار شد و برنامه فشرده‌ای داشت.بر خلاف دوره های گذشته که همیشه اواسط اردیبهشت مسابقات به انجام می رسید امسال زودتر از موعد مقرر برگزار شد و این موضوع باعث شده بود تا بیشتر ورزشکاران با آمادگی نسبی در این رقابت ها شرکت کنند در مجموع سطح مسابقات راضی کننده بود.
 
وی افزود: خود من هم با 70 در صد آمادگی و با اصرار مربی‌ام در این رقابت‌ها شرکت کردم و خوشبختانه به اون نکاتی که مد نظرم بود دست یافتم حتی به غیر از آن توانستم اشکالات تکنیکی خودم را پیدا تا در رقابت های آینده چنین مشکلاتی دیگر سر راهم وجود نداشته باشد.

رکورد دار هفتگانه کشورمان درباره مسابقات بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا تصریح کرد:به هرحال طبیعی است که هدف هر ورزشکاری کسب بهترین نتیجه ممکن در رقابت های آسیایی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و امیدوارم هر چه زودتر مسئولان فدراسیون لیست ورزشکاران اعزامی به این 2 رقابت را مشخص کنند تا بتوانیم با تمرکز کافی تمرینات مان را پیگیری کنیم و برای کشورمان مدال های خوش رنگی را کسب کنیم.
 
دارنده مدال نقره داخل سالن آسیا عنوان کرد: پارسال به دلیل آسیب دیدگی که داشتم نتوانستم در مسابقات خاصی شرکت کنم به همین دلیل مجبور شدم تمریناتم را دیر و بدون مربی شروع کنم. اما خدا را شکر در مسابقات شیراز توانستم بدنم را در کوران مسابقات قرار دهم.از طرفی به دلیل وجود نداشتن مسابقات هفتگانه در رقابت های جایزه بزرگ چین حضور نخواهم یافت و تمام سعی ام بر این است تا با قدرت کامل در مسابقات آتی شرکت کنم.
 
وی در پاسخ به این سوال که برای دو و میدانی همانند سایر کشورهای آسیایی بتواند مدال های بی شماری را کسب کند به چه امکاناتی نیازمند است،گفت:اگر مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون به دنبال مدال‌آوری رشته دو و میدانی در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های 2018 جاکارتا هستند باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی لازم را از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از ورزشکاران به وجود بیاورند.
 
عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان در ادامه اظهار داشت:فدراسیون باید بتواند برای ورزشکاران،مربیان مجرب و با دانش خارجی جذب کند تا آن ها بتوانند مدال های بی شماری را در آینده نصیب دو و میدانی کشورهایی کنند.به طور مثال کشورهایی مانند چین و ژاپن که در 20 سال پیش جزء کشورهایی عقب افتاده دو و میدانی آسیا محسوب می شدند با برنامه ریزی دقیق و جذب مربیان با کیفیت خارجی در مسابقات جهانی و المپیک مدال های زیادی را کسب می کنند و این موضوع نشان می دهد که ورزشکاران ما در صورت حمایت مسئولان می توانند چنین افتخاراتی را نصیب کشورمان کنند.
 
دارنده مدال برنز داخل سالن آسیا در پایان اذعان داشت:امسال سال سختی برای دو و میدانی کشورمان در میادین بین المللی است و امیدوارم با دعای خیر مردم کشورمان بتوانیم در تمامی این رقابت ها نه تنها برای کشورمان مفید باشیم بلکه مدال های بی شماری را هم نصیب ورزش کشورمان کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار