استاندار اصفهان گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران طلایه‌دار استکبارستیزی در جهان است و به راستی که سردمداران مقاومت در منطقه پرآشوب خاورمیانه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور  امروز در مراسم روز ارتش اصفهان با بیان اینکه خدا را شاکرم که برای چهارمین سال پیاپی در جمع شما ارتشیان هستیم، اظهار کرد: این روز را که به دستور امام راحل(ره) نام‌گذاری شد، به تمام ارتشیان تبریک می‌گویم و آرزوی صحت و سلامت برای شما دارم.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با شروع پیروزی انقلاب و تشکیل این نظام مقدس رشد و بالندگی خود را آغاز کرد که با 8 سال دفاع مقدس تمام و کمال یافت.

استاندار اصفهان تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با دستیابی به تجهیزات مدرن در اوج اقتدار خود قرار دارد و آماده‌تر از همیشه برای دفاع از کیان اسلام، نظام ایران، ملت و مردم اعلام آمادگی می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتشی الهی، مردمی و ولایت مدار است، تأکید کرد: این ارتش همان شجره طیبه‌ای است که مورد نظر امام راحل(ره) و خلف برحقشان مقام معظم رهبری است.

زرگرپور ادامه داد: این ارتش نه در خدمت قدرت‌طلبی و چیز دیگری نبوده است و برای برافراشته ماندن نظام اسلامی، حفظ این آب و خاک و صیانت از مردم آماده شده است.

وی ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران طلایه‌دار استکبارستیزی در جهان است و به راستی که سردمداران مقاومت در منطقه پرآشوب خاورمیانه است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران حامی تمامی مستضعفان است از همین رو با سردمداران ظلم و استکبار به سرکردگی آمریکا مقابله می‌کند، خاطرنشان کرد: به مدد امام زمان(عج) تمامی نقشه‌های دشمن، نقش بر آب شده است.

وی اضافه کرد: نیروی زمینی ارتش نقش بسیار مهمی دارد چرا که ستون فقرات ارتش نیروی زمینی است؛ نیروی زمینی همیشه باید علاوه بر حفظ آمادگی، آمادگی‌های حقیقی یعنی ایمان، سواد رزمی و دیگر مهارت‌ها را همواره در خود داشته باشد.

زرگرپور با اشاره به انتخابات 96 بیان کرد: در آینده نزدیک یعنی 29 اردیبهشت شاهد رویدادی بزرگ یعنی انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و ریاست جمهوری را در پیش داریم که در شهر اصفهان علاوه بر این دو انتخابات، انتخابات میان دوره‌ای نمایندگان مجلس هم برگزار می‌شود.

وی افزود: انتخابات 96 هم همانند دیگر انتخابات در کشور مهم و بهترین نحو برگزار می‌شود و سرانجام بخش ایران در امنیت و آسایش کامل که خار چشم دشمنان است، خواهد شد.

استاندار اصفهان در پایان بیان کرد: حضور در عرصه انتخابات به تقویت ارتش کمک می‌کند و به همین دلیل وعده ما نخستین ساعات 29 اردیبهشت پای صندوق‌های رأی برای به نمایش گذاشتن اوج مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.